تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجم آب دریاچه ارومیه به کمتر از ۴میلیارد مترمکعب رسید

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، براساس آخرین آمارها از دریاچه ارومیه، تراز آب این دریاچه با ۸ سانتی‌متر کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۲۷۱.۴۹ رسیده است.

همچنین وسعت دریاچه به ۲۹۵۸.۷۱ کیلومترمربع و حجم آب آن به ۳.۹۸ میلیارد مترمکعب رسیده است.

از ابتدای تابستان تاکنون تراز دریاچه ۲۶ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۱۶۷کیلومترمربع و حجم آب نگین آبی آذربایجان ۷۹۰میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

گفتنی است، تداوم فصل گرما و تبخیر بالای آب دلیل کاهش تراز و حجم آب دریاچه ارومیه است، با این وجود وضعیت دریاچه نسبت به آغاز عملی کار ستاد احیای دریاچه، حجم آب بیش از ۸ برابر شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجم آب دریاچه ارومیه به کمتر از ۴میلیارد مترمکعب رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..