تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه حلی برای برگزاری کنکور و حفظ سلامت داوطلبان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها اختلاف نظرهای زیادی بر سر برگزاری کنکور میان مردم و مسئولین وجود دارد و از آنجایی که تعویق یا عدم تعویق کنکور هرکدام می‌تواند پیامدهای منفی مخصوص به خود را برای داوطلبان به همراه داشته باشد، تصمیم‌گیری در این موضوع تا حد زیادی دشوار شده و بسیاری را سردرگم کرده است.

اما در این میان، عبدالله گنجی، از فعالان فضای مجازی و مدیر مسئول سابق روزنامه جوان، با توجه به غیر قابل پیش‌بینی بودن کرونا در آینده، توئیت قابل توجهی را منتشر کرد و نوشت:

"‏چون پایانی بر کرونا متصور نیست نباید ‎کنکور به تعویق بیفتد. جوانانی که یکسال خود و خانواده را درگیر کرده‌‌اند نباید در روند زندگی دچار وقفه شوند. می‌ماند چگونه سلامتشان را تضمین کنیم. صدها زمین ورزشی و چمن باز مثل آزادی در کشور است. حتی می‌شود در میدان آزادی یا امام اصفهان"

کنکور در فضاهای باز و بزرگ برگزار شود

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه حلی برای برگزاری کنکور و حفظ سلامت داوطلبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..