تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست نقش مهمی در رونق اقتصاد و كاهش فساد اداری دارد

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انور حبیب‌زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از اداره پست شهرستان بوکان، ضمن دیدار با مجید فرخی مدیر کل پست استان آذربایجان غربی بر اهمیت کار پست تأکید و آن را به عنوان حلقه اتصال دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک توصیف کرد.

وی افزود: فناوری‌های نوظهور با حداکثر سرعت و حداقل هزینه و با استفاده از بستر الکترونیکی، خدمات گوناگونی را برای مردم و دولت‌ها به ارمغان آورده که پست به عنوان یک مکمل اصلی، می‌تواند در این راستا ضمن ارائه خدمات باکیفیت، زمینه آسایش و رفاه‌عمومی را فراهم سازد.

حبیب‌زاده با اشاره به نقش پست در تحقق دولت الکترونیک و تأثیر آن بر کاهش فساد اداری اظهار داشت: استفاده از بستر اینترنت و تجارت الکترونیک در نهایت به خدمت‌رسانی بهتر پست ختم می‌شود و بر همین اساس می‌تواند نقش مهمی را در رونق اقتصادی نیز داشته‌ باشد. او امانتداری را خصلت بارز کارکنان پست دانست و گفت: مردم، با اطمینان‌خاطر از این خصلت نیکو، مرسولات و امانات مهم و گران‌بهای خود را به پست می‌سپارند.

هر مرسوله یک مسئولیت خطیر برای کارکنان

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی هر مرسوله را یک مسئولیت خطیر دانست و اضافه کرد: هر مرسوله تا رسیدن به مقصد برای تمامی کارکنان پست مسئولیتی بزرگ ایجاد می‌کند که توجه به این امر مهم، در طول سال‌ها بر اطمینان و اعتبار کارکنان پست افزوده است.

مدیرکل پست استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پست استان و رتبه ممتاز پست بوکان در بین شهرستان‌های تابعه، سه ضلع هویت‌ اشخاص، هویت‌مالی و هویت‌مکانی را اصول مهم دولت‌الکترونیک معرفی و کدپستی ده‌رقمی را یکی از عوامل اصلی تحقق و قوام دولت الکترونیک مطرح کرد.

فرخی افزود: شرکت ملی پست به عنوان یک دستگاه حاکمیتی که دارای بزرگترین بانک اطلاعات‌ مکانی در کشور است، با به‌روز‌رسانی و به‌هنگام‌سازی منظم این اطلاعات، زمینه بهره‌مندی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها را از آن‌ها فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست نقش مهمی در رونق اقتصاد و كاهش فساد اداری دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..