تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز همكاری پست با شركت‌های كارگزاری بورسی

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل پست استان خراسان رضوی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه که با هدف کاهش تردد‌ها و استفاده از ظرفیت‌های پست انجام شد، گفت: در چارچوب این همکاری، فرم‌های افراد متقاضی استفاده از خدمات کارگزاری سرمایه و دانش از طریق پست به نشانی آن‌ها تحویل و تطبیق هویت آن‌ها با مندرجات فرم‌های تکمیل شده توسط نامه‌رسان انجام می‌شود. سیداحمد موسوی افزود: نامه رسان پس از احراز هویت متقاضی، تصویر کارت ملی و شناسنامه وی را از طریق تلفن همراه اخذ کرده تا تمامی مدارک را به کارگزاری تحویل دهد.

به گفته وی، شرایط موجود فراگیری ویروس کرونا و ضرورت کاهش خروج از منزل، می‌طلبد دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان از جمله شرکت ملی پست به عنوان بزرگترین شبکه خدماتی کشور، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را بسیج کند تا زنجیره انتقال به حداقل برسد.

امیر علی مستخدمین حسینی، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری سرمایه و دانش نیز در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: در سایه توسعه تعامل با پست، مصمم به ارائه خدمت با کیفیت‌تر و سریعتر در راستای تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان و تسهیل انجام فرایندها، هستیم. بر اساس تفاهم نامه جدید همکاری پست با حوزه مالی و بورس، کارگاه آموزشی یک روزه‌ای نیز برای موزعین پست خراسان رضوی برگزار شد.

بیبشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز همكاری پست با شركت‌های كارگزاری بورسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..