تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از کولبران در توئیتر نماینده سابق مجلس /راه حل،مقابله با کولبری است نه کولبران

به گزارش خبرآنلاین، وضعیت کولبران در نواحی مرزی همواره یکی از دغدغه‌هایی بوده است که از نمایندگان مجلس تا کنشگران اجتماعی به آنها واکنش نشان داده‌اند. عبدالکریم حسین‌زاده رئیس فراکسیون حقوق شهروندی در مجلس دهم و نماینده اشنویه نیز در حمایت از آنها با انتشار ویدئویی در توئیترش نوشت: «‏راه حل،مقابله با کولبری است نه کولبران:
-توزیع عادلانه قدرت و ثروت در کشور
-تبعیض مثبت برای آ.غ،کردستان،کرمانشاه و سیستان و بلوچستان
-غیرامنیتی و تجاری کردن مرزهای این استانها
-سرمایه گذاری در استانهای مرزی بر اساس ظرفیت انها
-حذف نگاه غیرخودی ب اقوام،مذاهب و ادیان در این استانها»

او همچنین با ارائه گزارش از فعالیت‌هایی که در این رابطه انجام داده است با هشتگ کولبران،کولبر و کولبری نوشت: صدای کولبران بوده و هستم؛ در پی گوشی برای شنیدن 

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از کولبران در توئیتر نماینده سابق مجلس /راه حل،مقابله با کولبری است نه کولبران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..