تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران توئیتر به دستگیری سرکرده گروه تروریستی آمریکایی/ جدیدترین قیمت گوشی موبایل در بازار ایران/ تجاری سازی 5G تا ۱۴۰۲ طول می‌کشد

اخبار پربازدید فضای مجازی را در این بخش دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک خبر‌های پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. 

ورود مار کبرا به داخل لباس مرد هندی هنگام خواب!

ویدئویی که مارگیر هندی را در حال خارج کردن مار کبرا از داخل لباس یک مرد هندی نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

قیمت روز گوشی موبایل در ۱۲ مرداد

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۱۲ مرداد را مشاهده می‌کنید.

دیگه شب‌ ها راحت نمی‌ خوابند، حتی آمریکا هم براشون امن نیست

فعالان توئیتر در واکنش به دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر، در فضای مجازی مطالب مختلفی را به اشتراک گذاشتند.

چگونه حساب‌های کاربری تقلبی را شناسایی کنیم؟

با افزایش تعداد حساب‌های تقلبی در فضای مجازی، آگاهی از نحوه شناسایی اعتبار حساب‌ها امری ضروری است.

دستیابی ایران به نسل پنجم اینترنت

با ورود فناوری نسل پنجم به کشور و برداشتن گامی دیگر در صنعت فناوری، جوانان ایرانی با بومی سازی داشته‌هایشان، به شعار سال جامه عمل پوشاندند.

چهره‌ های متفاوت عمو پورنگ که تاکنون ندیده‌اید!

مجری برنامه‌های کودک و نوجوان، با انتشار پستی در اینستاگرام، ویدئویی از چهره‌های جدید و متفاوت خود را با کاربران به اشتراک گذاشت.

مبارزه دیدنی دو مار موش خوار بر سر قلمرو!

ویدئوی مبارزه دو مار موش خوار بر سر قلمرو مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

خاطره جالب برزو ارجمند از زیارت امام رضا (ع)

برزو ارجمند در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی خود خاطره جالبی از زیارت حرم‌ امام رضا (ع) بازگو کرد.

ضربِ شست سربازان گمنام امام زمان (عج) به پادو‌های آمریکا در ایران/ منتظر بعدی باشید!

در پی اعلام خبر دستگیری سرکرده گروه تروریستی «تندور» توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، سید مهرداد سید مهدی مطلبی را در واکنش به این رشادت سربازان اسلام در حساب توئیتری خود منتشر کرد.

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۱۲ مرداد)

تصاویر پس‌زمینه ۱۲ مرداد برای لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه خود را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران توئیتر به دستگیری سرکرده گروه تروریستی آمریکایی/ جدیدترین قیمت گوشی موبایل در بازار ایران/ تجاری سازی 5G تا ۱۴۰۲ طول می‌کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..