تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده گوشی آینده شیائومی از نمایشگر FHD+

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه‌های ساخته شده توسط شرکت شیائومی به یکی از محبوب‌ترین محصولات در زمینه فناوری تبدیل شده‌اند و به واسطه پیشرفتی که این شرکت داشته، روز به روز به آمار کاربران این شرکت افزوده می‌شود. گوشی‌های این شرکت در سال‌های اخیر به پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل شده است و افراد زیادی در انتظار معرفی محصولات جدید این شرکت هستند. مورد انتظارترین گوشی فعلی شرکت شیائومی، گوشی Redmi 9 Prime است که هر روز اطلاعات جدیدی از این گوشی در فضای مجازی منتشر و ذهن خریداران را بیش از پیش درگیر می‌کند.

این گوشی قرار است در تاریخ ۴ آگوست و در کشور هند رونمایی شود و آخرین اطلاعات منتشر شده از این گوشی به نمایشگر استفاده شده در این گوشی مربوط می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده گوشی Redmi 9 Prime قرار است از یک نمایشگر FullHD+ استفاده کند که برای یک گوشی میان رده، نمایشگری بسیار مناسب و قابل تحسین است.

گوشی Redmi 9 Prime

اطلاعات سخت افزاری منشر شده از گوشی Redmi 9 Prime

شرکت شیائومی هنوز اطلاعات سخت افزاری این گوشی را اعلام نکرده است، اما گفته می‌شود این دستگاه تغییرات بسیار کمی با گوشی Redmi 9 که در ماه ژوئن و در اسپانیا معرفی شده خواهد داشت. در صورتی که این موضوع حقیقت داشته باشد باید احتمال داد که گوشی Redmi 9 Prime از یک پردازنده Helio G80 SoC استفاده کند و اندازه نمایشگر به کار رفته در آن حدود ۶.۵ اینچ باشد.

در بخش دوربین نیز باید گفت که این گوشی به احتمال بسیار زیاد از دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی استفاده کند. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما هنوز مشخص نیست به چه صورت در گوشی جا خوش خواهد کرد.

این گوشی از یک سنسور اثر انگشت در پشت و باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به وسیله یک شارژر سریع ۱۸ واتی شارژ خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی از سوی شرکت شیائومی منتظر ماند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده گوشی آینده شیائومی از نمایشگر FHD+»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..