تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای تورچ 1.6 منتشر شد؛ واگذاری وظیفه توسعه بیلد ویندوز به مایکروسافت

پای‌تورچ (PyTorch)، کتاب‌خانه‌ای متن‌باز (Open Source) بر پایه‌ی فناوری یادگیری ماشین برای زبان برنامه‌نویسی پایتون به‌حساب می‌آید. فیسبوک چند روز پیش به‌صورت همزمان با معرفی پای‌تورچ ۱.۶ اعلام کرد مایکروسافت تصمیم گرفته میزان مشارکت خود را در جامعه‌ی پای‌تورچ گسترش دهد.

بر اساس توافقی جدید، مایکروسافت قرار است مالکیت توسعه و نگهداری بیلد پای‌تورچ برای ویندوز را از فیسبوک بگیرد. به‌دلیل بروز برخی مشکلات، ویندوز در زمینه‌ی پشتیبانی از کتاب‌خانه‌ی پای‌تورچ ضعیف‌تر از پلتفرم‌های رقیب یعنی لینوکس و macOS عمل کرده است. مایکروسافت با آگاهی از این موضوع قصد دارد کم‌کم پشتیبانی بهتری از پای‌تورچ در سیستم‌عامل محبوب خود ارائه دهد. سپرده‌شدن مدیریت توسعه‌ی پای‌تورچ به مایکروسافت، تأثیر به‌سزایی روی بهبود پشتیبانی از این کتاب‌خانه در ویندوز خواهد گذاشت.

طبق بیانیه‌ی فیسبوک، پای‌تورچ ۱.۶ برخی بهبودها به‌خود دیده است تا مزیت‌هایی بیشتر نسبت‌به قبل به کاربران ارائه دهد. فیسبوک می‌گوید بهبودهایی خاص در بیلد پای‌تورچ برای ویندوز اعمال کرده تا آزمایش‌هایی که این بیلد ارائه می‌دهد معادل آزمایش‌های ارائه‌شده توسط بیلد لینوکس باشد. به‌لطف جامعه‌ی بزرگ پای‌تورچ که برای آوردن پشتیبانی از TorchAudio به ویندوز تلاش کرده‌اند، امکان انجام آزمایش‌های مختلف به هر سه کتاب‌خانه‌ی دامنه‌ی پای‌تورچ یعنی TorchVision و TorchText و TorchAudio اضافه شده است. به‌لطف پشتیبانی نسخه‌ی جدید ساب سیستم ویندوز برای لینوکس (WSL2) از پردازنده‌های گرافیکی، کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های بومی لینوکس مبتنی‌بر پای‌تورچ را روی ویندوز اجرا کنند؛ بدون این‌که به دوال‌بوت یا استفاده از ماشین مجازی نیاز داشته باشند.

برای کسب جزئیات بیشتر درباره‌ی به‌روزرسانی جدید پای‌تورچ می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای تورچ 1.6 منتشر شد؛ واگذاری وظیفه توسعه بیلد ویندوز به مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..