تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۳۰ کیلو تریاک در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "غلامعباس غلامزاده"  گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری نیروهای شهرستان‌های "بروجن و لردگان" پس از اخذ مجوز قضائی و انجام تحقیقات، ۲ دستگاه خودرو حامل موادمخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی متوقف کردند و در بازرسی از آنها۱۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۴ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر از برنامه های محوری پلیس این استان در سال جاری است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۳۰ کیلو تریاک در چهارمحال‌وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..