تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر منتشر شده از قاب چرمی گوشی Note 20

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان عرضه گوشی Galaxy S20 در بازار شایعات مختلفی درباره گوشی Glaxy Note 20 مطرح شد که اطلاعات ظاهری و سخت افزاری این دستگاه را به طور کامل نشان می‌داد. اما بالاخره و پس از انتشار شایعات زیادی درباره گوشی‌ Note 20، شرکت سامسونگ قصد دارد آن را در روز چهارشنبه معرفی کند؛ اما ظاهرا هنوز انتشار اطلاعات از این گوشی به پایان نرسیده و به تازگی یکی از وب‌سایت‌های تحلیل گوشی‌های هوشمند، تصاویری از قاب‌های ساخته شده برای این دستگاه را در فضای مجازی منتشر کرده است.

طبق معمول تصاویر منتشر شده از قاب مورد استفاده در این گوشی به قاب پیشفرض یا همان رسمی این دستگاه که سامسونگ مسئولیت ساخت آن را برعهده دارد، مربوط می‌شود. این قاب ظاهری کاملا چرمی داشته و در ساخت هیچ کدام از قسمت‌های آن از پوشش سیلیکونی استفاده نشده است.

 قاب چرمی گوشی Note 20

 قاب چرمی گوشی Note 20

برخی از ویژگی‌های موجود در قاب رسمی گوشی Glaxy Note 20

از دیگر ویژگی‌های خاص استفاده شده در این قاب که با وجود شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا در جهان می‌تواند برای همه‌ی افراد کارآمد واقع شود، استفاده از پوشش Smart Clear View Cover در سراسر قاب ساخته شده برای این گوشی است و افراد به واسطه این قاب می‌توانند بدون نگرانی از آلوده شدن گوشی خود به ویروس کرونا از آن استفاده کنند. علاوه بر این یک نوار برای نمایش اعلانات روی این قاب قرار گرفته و یقینا قابلیت لمس نیز در آن وجود خواهد داشت.

شرکت سامسونگ در این قاب یک جیب برای کارت‌های اعتباری و پول نقد قرار داده است که لایه داخلی این جیب نیز از پارچه آنتی باکتریال تولید شده است. هنوز رنگ‌های این قاب مشخص نشده‌اند و معلوم نیس شرکت سامسونگ آن را در چند رنگ تولید کرده است. اما فعلا سه رنگ سبز، مشکی و رز گلد برای این قاب تایید شده‌اند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر منتشر شده از قاب چرمی گوشی Note 20»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..