تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Swift Installer 445 – حالت تاریک با رنگ های زیبا

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از کاربران پس از مدتی فعالیت با گوشی‌ هوشمند خود از رابط کاربری آن خسته می‌شوند و تمایل دارند کمی تغییرات در این طراحی شکل دهند. از آن‌ جایی که سیستم عامل اندروید بر پایه متن باز است، بسیاری حالت‌ها و رابط‌های کاربری الحاقی وجود دارند که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

با گسترش استفاده از حالت تاریک در برنامه‌ها گروه Nishith Khanna تصمیم گرفت نرم افزاری را گسترش دهد که محیط کاربری گوشی را به حالت تاریک در می‌آورد. کاربران در برنامه Swift Installer می‌توانند علاوه بر حالت تاریک رنگ‌های مختلفی را برای ترکیب انتخاب کنند و از رابط کاربری جدید لذت ببرند.

بیشتر بخوانید

دانلود Swift Installer 445
برخی از ویژگی‌های این کیبورد :
شامل تم‌های متنوع شامل موتور رنگ با گزینه‌های بی نهایتی از رنگ‌های تاریک سیستم بروزرسانی آسان و سریع، بدون نیاز به نصب دوباره برای هر آپدیت

تصاویری از  محیط برنامه

 

حالت تاریک با رنگ های زیبا حالت تاریک با رنگ های زیبا حالت تاریک    

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 37 مگابايت

نسخه: 445

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر
     

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Swift Installer 445 – حالت تاریک با رنگ های زیبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..