تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد پدرام شریفی همگناه تا هانیه خواهر فرشته حسینی

بازیگر نقش شهاب منصوری فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد این روزها در شبکه نمایش خانگی به اوج شهرت رسیده و همه او را با نام پیمان می شناسند که قصد دارد با مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا ازدواج کند. در ادامه به بهانه تولد پدرام شریفی عکس های از وی در هم گناه را در Niksalehi مشاهده کنید.

تولد پدرام شریفی

پدرام شریفی ( متولد ۱۱ مرداد ماه ۱۳۶۶- تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه است و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده است. وی  بازیگر نقش پیمان در سریال «هم‌گناه» مصطفی کیایی می باشد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از پدرام شریفی , نازنین کریمی , تینا پاکروان , فرشته حسینی , شیوا طاهری , سحر ولدبیگی , نگین معتضدی , ماهور الوند , مریم امیرجلالی , پویان گنجی , شراره رخام , بابک جهانبخش , الهام پاوه نژاد , امین زندگانی , مجید مظفری , ریحانه پارسا , سوگل طهماسبی , آناهیتا دری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

تولد پدرام شریفیتولد پدرام شریفی هم گناه تولد پدرام شریفیپدرام شریفی و هنگامه قاضیانی تولد پدرام شریفیپدرام شریفی و روشنک گرامی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

نازنین کریمی : شاید آن روز، چیزی را پیدا کرده بودم

که قبلا گم شده بود.

شاید چیزی را گم کرده بودم

که بعدا پیدا شد

#ویسواوا_شیمبورسکا

نازنین کریمینازنین کریمی

تینا پاکروان : «بی‌وزنی» در شبکه نمایش خانگی

تینا پاکروانتینا پاکروان

فرشته حسینی : خواهرم هانیه. هانی تو دختر بچه‌ای هستی که مادری کرده توی این سن کم. اول برای ساراکوچولو خواهرمون حالا برای مامان. دست تو میبوسم و از قلب ماهت و صبوریت و عشق و مهرت یاد میگیرم. چقدر خوشبختم که خانواده‌‌ای دارم که تمام وجودشون عشق و مهره♥️

فرشته حسینیفرشته حسینی

شیوا طاهری : کمدی فانتزی به کارگردانی مرتضی آتش زمزم با حضور بازیگران ایرانی و خارجی فیلم سینمایی «هولیا» کلید خورد

شیوا طاهریشیوا طاهری

سحر ولدبیگی :مردی چهار پسر داشت. آن‌ها را در ۴ فصل مختلف، به سراغ یک درخت گلابی فرستاد. پسر اول در زمستان، دومی در بهار، سومی در تابستان و پسر چهارم در پاییز به کنار درخت رفتند. سپس پدر همه را فراخواند و از آن‌ها خواست که بر اساس آن چه دیده بودند درخت را توصیف کنند.

پسر اول گفت: «درخت زشتی بود، خمیده و در هم پیچیده.»

پسر دوم گفت: «نه… درختی پوشیده از جوانه بود و پر از امید شکفتن.»

پسر سوم گفت: «درختی بود سرشار از شکوفه های زیبا و عطرآگین، باشکوه‌ترین صحنه ای بود که تا به امروز دیده‌ام.»

پسر چهارم گفت: «نه، درخت بالغی بود پربار از میوه‌ها… پر از زندگی و زایش!» مرد لبخندی زد و گفت: «همه شما درست گفتید، اما هر یک از شما فقط یک فصل از زندگی درخت را دیده‌اید!

شما نمی‌توانید درباره یک درخت یا یک انسان بر اساس یک فصل قضاوت کنید؛ لذت، شوق و عشقی که از زندگی‌شان بر می‌آید فقط در انتها نمایان می‌شود، وقتی همه فصل‌ها آمده و رفته باشند!

اگر در زمستان تسلیم شوید، امید شکوفایی بهار، زیبایی تابستان و باروری پاییز را از دست داده‌اید! مبادا بگذارید درد و رنج یک فصل زیبایی و شادی تمام فصل‌های دیگر را نابود کند!»

زندگی را فقط با فصل‌های دشوارش نبینید؛ در راه های سخت پایداری کنید تا لحظه های بهتر بالاخره از راه برسند

سحر ولدبیگیسحر ولدبیگی

نگین معتضدی : ضبط پارت اول برنامه هفتادو دو ساعت به کارگردانی اقای ابوطالب عزیز، تمام شد …برنامه ایی پر از هیجان و اتفاقات شیرین و در عین حال پر از چالش????

نگین معتضدینگین معتضدی

ماهور الوند : یکی هست این‌ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

ماهور الوندماهور الوند

مریم امیرجلالی : کمدی فانتزی # هولیا بکارگردانی اقای مرتضی اتش‌زمزم بتازگی‌درتهران کلیدخورد#محمدرضاهدایتی#علی انصاریان # بهرادخرازی و با حضور ( محمدفیلی) وبانوان‌ # مریم امیرجلالی #شیواخسرومهر و#شراره رخام

مریم امیرجلالیمریم امیرجلالی

پویان گنجی : حتی در اوج گرما حتی وقتی مراسم محرم برگذار میشود حتی وقتی مراسم عروسی و ختم عزیزانت ممنوع است ولی مراسم روضه‌خوانی نه #ماسک_بزنیم_تا_زنده_بمانیم

پویان گنجیپویان گنجی

شراره رخام : کمدی فانتزی به کارگردانی مرتضی آتش زمزم با حضور بازیگران ایرانی و خارجی فیلم سینمایی «هولیا» کلید خورد…

شراره رخامشراره رخام

بابک جهانبخش : یه روزِ خوب میاد ⏳

بابک جهانبخشبابک جهانبخش

الهام پاوه نژاد :” من آرام شده‌ام

آرام

آن قدر که یک خورشید و یک ماه را

می‌توانم چون مادری،

دو طرف سینه‌ام بخوابانم و بگویم:

تحمل کنید، تحمل

باید ادامه دهیم…#شهرام_شیدایى

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد

امین زندگانی : بعد از چند شب، فیلم کوتاه شب به پایان رسید. کارگردان:سید جواد حسینی و یه تیم خوب و درجه یک و دوست داشتنی،که چهار شب، عالی کنارهم گذروندیم.

امین زندگانیامین زندگانی

مجید مظفری : بزرگمرد شما نرفتى روحتان همیشه در سینما و هنرهاى نمایشى جاریست . او با خودش ،، با مردم و از همه مهمتر هنر بى انتهایش صادق بود. تسلیت عرض میکنم به خانواده ى محترمشان روحشان شاد،یادشان گرامى.

مجید مظفریمجید مظفری

ریحانه پارسا : دوباره زندگی

ریحانه پارساریحانه پارسا

سوگل طهماسبی :جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم جوانان داکاِ بنگلادش، به #سوگل_طهماسبی برای فیلم کوتاه “قرار” به نویسندگی و کارگردانی #امید_شمس رسید.

سوگل طهماسبیسوگل طهماسبی

آناهیتا دری :#challengeaccepted

آناهیتا دریآناهیتا دری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد پدرام شریفی همگناه تا هانیه خواهر فرشته حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..