تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود musixmatch music & lyrics 7.6.2 – موزیک پل&a

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند عادت به شنیدن موسیقی دارند یا به عبارت دیگر موسیقی همراه هر لحظه آن‌ها است. این برنامه با به نمایش گذاشتن متن تعداد بالایی از موسیقی‌ها به کاربران خود کمک می‌کند تا درک بهتری از این آوا‌ها داشته باشند. کاربران در این برنامه به متن میلیون‌ها آهنگ دسترسی دارند و می‌توانند این متون را بر روی تصاویر دلخواه پیاده‌سازی کنند. یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، امکان نمایش متن ترانه‌ای است که شما در حال گوش دادن به آن هستید.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان جستجو و دانلود موزیک با معیار‌های مختلف می‌باشد. شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات متادیتای هر موسیقی را برای خود تغییر دهید. متن بسیاری از ترانه‌های فارسی نیز در بانک اطلاعاتی این نرم‌افزار موجود است.

بیشتر بخوانید دانلود musixmatch music & lyrics
برخی از قابلیت‌های برنامه musixmatch music & lyrics :  پخش موسیقی‌های شما در محیطی زیبا و دوست داشتنی  دسترسی به میلیون‌ها متن موزیک از موزیک‌های خارجی و ایرانی  امکان جستجو در میان موزیک‌ها با پارامترهای مختلف   دارا بودن ویجت اختصاصی و شیک برای قرار دادن در صفحه اصلی  ذخیره ی آسان تکست‌ها و متن موزیک توسط کاربران و شما  دارا بودن یک دیتابیس و کتابخانه قدرتمند با اماکن مدیریت تثبیت اکولایزر و کاور آهنگ پشتیبانی از اطلاع رسانی Spotify گزینه حذف تبلیغات اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی دسته‌بندی بر اساس آلبوم، خواننده، پوشه، ترک و لیست پخش جستجوی متن ترانه ها با تایپ کردن، نام هنرمند، عنوان آهنگ دریافت فوری اطلاعیه ها متن ترانه ها از دیگر پخش کننده های موسیقی فیکس کردن برچسب و متا دیتای موسیقی‌ها پشتیبانی از قابلیت های هدفون پشتیبانی از ویجت قابلیت ذخیره کردن متن آهنگ ها در لیست علاقه مندی‌ها دسترسی نا محدود به اشعار با MUSIC ID

این پخش کننده موسیقی در گوگل پلی استور امتیاز عالی ۴.۵ از ۵.۰ را از کاربران دریافت کرده و نزدیک به ۵۰ میلیون بار دانلود شده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 
دانلود musixmatch music & lyrics 7.4.1 – موزیک پلیر با نمایش متن آهنگ /// دپویی عید  

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود برای اندروید     

حجم: 24 مگابايت

نسخه: 7.6.2

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود musixmatch music & lyrics 7.6.2 – موزیک پل&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..