تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاف مجلس امام حسین (ع) تبیلغ نکنید/ افتخار می‌کنم که شاعر دربار سیدالشهدا هستم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه محرم هرسال یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پیامبر اعظم (ص) است که در واقعه جانسوز کربلا ظالمانه‌ترین شکنجه‌ها در جنگی نابرابر را تحمل کردند و برای به پا داشتن اسلام و امر به معروف و نهی از منکر جانشان را فدا کردند. شیعیان با فرارسیدن این ماه عزادار امام سوم خود شده و با برگزاری مراسم‌های روضه ارادت خود را به این امام معصوم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ابراز می‌کنند.

امسال با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، یکی از راه‌های انتقال بیشتر این ویروس از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری و شرکت در هرگونه تجمع بیش از ۱۰ نفر اعلام شده است. در این راستا برای برگزاری مراسم‌های ایام سوگواری امام حسین (ع) جهت‌گیری‌هایی از سوی مردم صورت گرفته است؛ برخی برای حفظ حرمت این مجالس و این امام معصوم و علاقه زیادشان به اهل بیت (ع) موافق برگزاری مجالس روضه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و برخی به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا برخلاف نیاز روحیشان به مجالس معنوی، مخالف برگزاری چنین تجمع‌هایی هستند.

بیشتر بخوانید

در این میان برخی از افراد سودجو از این فرصت سوءاستفاده کرده و با انجام کار‌هایی مانند انتشار توئیت در فضای مجازی، اقدام به فرهنگسازی نادرست در راستای برگزار نشدن محافل عزاداری برای امام حسین (ع) کرده اند.

حیدر توکلی شاعر آئینی و روضه‌خوان پیشکسوت ایرانی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی‌اش نسبت به اقدامات سودجویان از حواشی اخیر محرم انتقاد کرد. او عنوان کرد که اگر کسی نمی‌خواهد می‌تواند در مراسم عزاداری شرکت نکند و مجلس عزاداری برپا نکند، اما در این میان نباید بر خلاف مجلس روضه امام حسین (ع) فعالیت و تبلیغ کنند.

در ادامه پست و ویدئوی منتشر شده توسط روضه‌خوان مطرح کشور را مشاهده می‌کنید:

هرکاری دوست دارید بکنید، اما خلاف مجلس امام حسین (ع) تبیلغ نکنید/ افتخار می‌کنم که شاعر دربار سید الشهدا هستم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاف مجلس امام حسین (ع) تبیلغ نکنید/ افتخار می‌کنم که شاعر دربار سیدالشهدا هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..