تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با چراغ بدون سابقه کاری استخدام شوید

 این باور غلط است و هرکس می‌تواند به‌کمک روش‌های دیگری که در این مقاله آورده شده است، خود را به مدیران و کارفرمایان ثابت کند و وارد شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام شود. 

آیا استخدام در بهترین شرکت‌ها بدون داشتن سابقه‌ی کاری ممکن است؟

پیداکردن شغل مناسب و استخدام در بهترین شرکت‌ها مسئله‌ای است که تقریبا تمامی دانشجویان و به‌ویژه تازه‌فارغ‌التحصیلان با آن درگیر هستند. آن‌ها خود را دربرابر مدیران و کارفرمایانی می‌بینند که از آن‌ها سوابق کاری می‌خواهند؛ در‌حالی‌که اصلا فرصت کارکردن در جایی را نداشته‌اند و به‌قول خودشان، هیچ رزومه‌ای ندارند که بخواهند دراختیار کارفرمایان قرار دهند. به‌نظر شما چنین افرادی باید از کجا شروع کنند؟ آیا ترفندی وجود دارد که با کمک آن بتوانید خود را به کارفرمایان ثابت کنید تا به شما اجازه دهند وارد شرکتشان شوید؟

برای کسب تجربه و تقویت رزومه راه‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. چراغ به‌عنوان نسل جدیدی از پلتفرم‌های کاریابی به شما کمک می‌کند حتی بدون داشتن سابقه‌ی کاری هم بتوانید در بهترین شرکت‌های کشور استخدام شوید. چراغ نام سامانه‌ای هوشمند است که علاوه‌بر انتشار هزاران آگهی استخدام شرکت‌های معتبر، با ارائه‌ی خدمات آموزشی منحصر‌به‌فرد تمامی افراد جویای کار را در مسیر رسیدن به شغل دلخواه هدایت می‌کند.

استخدام در بهترین شرکت‌ها تنها با داشتن مدرک تحصیلی و بدون سابقه‌ی کاری ممکن است کمی ناامید کننده به‌نظر برسد؛ اما چراغ همواره بر این باور است که در این مسیر تنها نیستید و خیلی از افراد مشابه شما هستند. به‌اعتقاد چراغ، لزوما نباید تجربه و سابقه‌ی کاری را برابر دانست. به‌بیان ساده‌تر، سابقه‌ی کاری یکی از راه‌های کسب تجربه است؛ اما تنها راه ممکن هم نیست. کافی است فهرستی از مهارت‌های موردنیازتان را برای به‌دست‌آوردن شغل دلخواهتان تهیه کنید و سپس آن‌ها را تقویت کنید. چراغ تمام نکات و آموزش‌های لازم برای تقویت مهارت‌های عمومی و تخصصی را دراختیارتان خواهد گذاشت.

امکانات چراغ برای کمک به استخدام در بهترین شرکت‌ها

تعداد زیادی دوره آموزشی آنلاین در چراغ برای تقویت مهارت‌های نرم و سخت وجود دارد. تمام افرادی که در جست‌وجوی شغل مناسب هستند، برای استخدام در بهترین شرکت‌ها باید مهارت‌های خود را در دو حوزه‌ی نرم و سخت ارتقا دهند. مهارت‌های نرم آن دسته از مهارت‌هایی هستند که بین تمام رشته‌ها به‌صورت عمومی و مشترک وجود دارند؛ مثل مهارت فن بیان، قدرت تفکر، برقراری ارتباط مؤثر و... . درمقابل، منظور از مهارت‌های سخت آن دسته از توانمندی‌هایی است که به‌طور اختصاصی برای هر رشته باید یاد گرفت.

رشته‌های تحصیلی متفاوت بازار کار متفاوتی دارند؛ پس در هر رشته‌ای که تحصیل کرده‌اید، می‌توانید شغلی برای خودتان دست‌و‌پا کنید و حتی در نوع خود به‌عنوان بهترین‌ها ظاهر شوید. آموزش مهارت‌های اصلی برای ورود به بازار کار در چراغ به شما کمک می‌کند توانایی‌هایتان را به مدیران و کارفرمایان نشان دهید و رضایت آن‌ها را جلب کنید.

آموزش در چراغ هر مهارت یا محتوایی را به شما آموزش خواهد داد که برای شغل آینده به آن نیاز داشته باشید. مطمئن باشید پس از گذراندن این دوره‌های آموزشی سرشار از حس مثبت و اعتماد‌به‌نفس خواهید شد. چراغ به‌واسطه‌ی تعامل پایدار با شرکت‌های معتبر کاملا به این موضوع اشراف دارد که فضای صنعت به چه نوع مهارت‌هایی نیاز دارد؛ پس با اطمینان‌خاطر می‌توانید از این محتواها و دوره‌های آموزشی در مسیر یافتن شغل ایدئال و موفقیت برای استخدام در بهترین شرکت‌ها استفاده کنید.

درواقع، برنامه‌ریزی و هزینه برای آموزش‌های کاربردی در چراغ به‌نوعی سرمایه‌گذاری روی خودتان است و مطمئن باشید این هزینه در آینده‌ای نه‌چندان دور به شما بازخواهد گشت. همچنین، رزومه‌ساز حرفه‌ای چراغ به شما این امکان را خواهد داد از هیچ‌یک از اطلاعات لازم برای نوشتن رزومه‌ی مجاب‌کننده غافل نشوید.

اهمیت کارآموزی را دست کم نگیرید!

یکی از بهترین راه‌ها برای استخدام در بهترین شرکت‌ها بدون داشتن سابقه‌ی کاری، شرکت در دوره‌های کارآموزی است. درحقیقت، زمانی‌که می‌پذیرید به‌‌عنوان کارآموز وارد شرکت شوید، اول از همه پذیرفته‌اید با بهانه‌ای دیگر امکان حضور شما در آنجا وجود نداشت. دوم اینکه این دوره‌ها به شما فرصتی خواهند داد تا روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید و تجارب ارزشمندی به‌دست آورید. مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک همین تجارب به سابقه‌ی کار برایتان تبدیل خواهند شد. از همه مهم‌تر اینکه اغلب شرکت‌ها در ۷۰ درصد موارد به کارآموزان خودشان پیشنهاد استخدام خواهند داد.

با این تفاسیر، می‌توان گفت کارآموزی نقطه‌ی عطفی است برای ورود به شغل ایدئال یا فرصت یادگیری و کسب مهارت در رشته‌های تحصیلی دانشگاه که می‌توان از آن بهره‌مند شد. با جست‌وجو در میان آگهی‌های استخدام چراغ، می‌توانید برای فرصت‌های کارآموزی موجود در سامانه رزومه ارسال کنید و از همین طریق به‌دنبال کسب تجربه بروید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با چراغ بدون سابقه کاری استخدام شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..