تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریعترین گل دریافتی پرسپولیس در لیگ نوزدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند. در این دیدار روح الله باقری مهاجم سابق استقلال در دقیقه 5 توانست با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس و بوژیدار رادوشوویچ را باز کند.


این سریعترین گلی بود که پرسپولیس در لیگ نوزدهم دریافت کرده است. پیش از این، سرخپوشان هرگز در 20 دقیقه ابتدایی بازی های این فصل، دروازه شان باز نشده بود. قبل از گل روح الله باقری، سریعترین گلی که پرسپولیس در لیگ امسال دریافت کرده بود، گل ارسلان مطهری در دربی برگشت بود که در دقیقه 24 به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: ببینید | گل دیدنی نساجی به پرسپولیس توسط روح الله باقری نساجی

255 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریعترین گل دریافتی پرسپولیس در لیگ نوزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..