تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسرو سینایی، کارگردان سرشناس سینمای ایران بر اثر کرونا درگذشت

خسرو سینایی، کارگردان پیشکسوت سینمای کشورمان که از چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، عصر امروز (شنبه ۱۱ مرداد) درگذشت.

خسرو سینایی به علت عفونت ریه و مبتلا شدن به کرونا، در بیمارستان امیر علم بستری بود. سینایی حدود یک ماه قبل نیز برای یک عمل جراحی در بیمارستان بستری و بعد از مدتی مرخص شده بود.

این کارگردان و مستندساز سینمای ایران، فیلم‌های متعددی را ساخته که یکی از مشهورترین آن‌ها «عروس آتش» است که جایزه بهترین فیلمنامه را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

«جزیره رنگین»، «کویر خون»، «مثل یک قصه»، «گفت‌وگو با سایه»، «مرثیه گمشده» و «هیولای درون» از دیگر آثار این فیلمساز هستند.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسرو سینایی، کارگردان سرشناس سینمای ایران بر اثر کرونا درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..