تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ معرفی گوشی Pixel 4a اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که در سال‌های اخیر به ساخت‌ گوشی‌های هوشمند مشغول شده و تا حد زیادی نیز توانسته در این حوزه پیشرفت داشته باشد. مدت نسبتا طولانی است که این شرکت در حال کار روی گوشی جدید خود یعنی گوشی Pixel 4a بوده و قرار بود این گوشی در ماه می به طور رسمی معرفی شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلیه تجمعات، فعلا گوگل از معرفی این گوشی هوشمند دست کشیده است.

اما چند روز پیش شایعه‌ای در فضای مجازی پخش شد که اعلام می‌کرد شرکت گوگل قصد دارد در سوم ماه آگوست گوشی Pixel 4a را معرفی کند؛ ابتدا این موضوع در حد شایعه‌ای بود اما با تایید رسمی گوگل این شایعه به حقیقت تبدیل شد. گوگل این تاریخ را به وسیله معمایی که در وب سایت خود طرح کرده است، اعلام کرد. هنگامی که کاربران به بخش تلفن همراه وب‌سایت شرکت گوگل مراجعه کنند، پازلی را مشاهده خواهند کرد که پس از حل کردن این پازل، تاریخ سوم آگوست نمایش داده می‌شود.

گوشی Pixel 4a

اطلاعات مربوط به دوربین گوشی Pixel 4a

از اطلاعاتی که در حال حاضر درباره گوشی Pixel 4a در دسترس است می‌توان به قرار گرفتن دوربین سلفی به صورت پانچی در جلوی نمایشگر و قرار گرفتن لنزهای دوربین اصلی در مربعی در پشت دوربین اشاره کرد؛ همچنین این گوشی از حسگر اثرانگشت در پشت خود استفاده می‌کند.

با این حال هنوز درباره این گوشی اطلاعات به خصوصی در دسترس نیست و شرکت گوگل سعی کرده تا جای ممکن اطلاعات سخت افزاری این گوشی را حفظ کند. مراسم آینده گوگل به صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی Pixel 4a باید تا زمان برگزاری این مراسم از سوی گوگل منتظر ماند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ معرفی گوشی Pixel 4a اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..