تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی جی‌ام‌سی از Hummer برقی

جی‌ام‌سی Hummerبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانگونه که لبران جیمز، ستاره آمریکایی بسکتبال در حال تمرین کردن برای رقابت‌های NBA در تیم اورلاندو است، جی‌ام‌سی هم تیزری به نمایش گذاشته است که این ستاره بسکتبال در حال تبلیغ کردن خودروی برقی آینده این شرکت است. ویدیوی تازه منتشر شده هم نسخه شاسی‌بلند و هم نسخه وانت خودروی Hummer را رونمایی می‌کند که پیش از این وعده یک موتور بدون صدا و هزار اسب بخاری را داده بود. این موتور سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ثانیه را در کمتر از سه ثانیه پر می‌کند.

بیشتر بخوانید

طرح کلی مربوط به خودرو‌های Hummer فقط یک شمایل از مدل شاسی‌بلند و پیک‌آپ چهار درب با یک بخش بار کوچک را نشان می‌دهند. قضاوت اندازه این خودرو‌ها با استفاده از چند تصویر از سایه آن‌ها کار سختی است، اما به نظر می‌رسد، هامر‌های جدید از XXL Cybertruck تسلا کوچکتر باشند. خبرگزاری Autoblog گزارش داده است که Hummer برقی جدید جی‌ام‌سی از فورد Bronco کمی بزرگتر است و چرخ‌های کوچکتری دارد که آن را برای آفرود مناسب می‌کند.

جی‌ام‌سی Hummer

ویدیوی منتشر شده از جی‌ام‌سی این وعده را می‌دهد که Hummer برقی را پاییز امسال خواهیم دید و تولید آن سال بعد آغاز خواهد شد. در بخش دیگری از این ویدیو، مدل پیک‌آپ را در مرحله پیش‌تولید می‌بینیم که درب قسمت جلوی آن باز شده و یک صندوق جلویی را نشان می‌دهد و این یعنی فضای بیشتر برای بارگیری بیشتر.

جی‌ام‌سی Hummer

این ویدیو همچنین، چندین ویژگی Hummer برقی را که انتظار داریم، مشخص می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها تجهیز Hummer جدید به باتری اولتیوم است که برای خودرو‌های نسل آینده در نظر گرفته شده است. شرکت خودروسازی جی‌ام هم اطلاع داده است که این شرکت در حال همکاری با گروه شیمیایی ال‌جی است که همه‌چیز را طبق برنامه نشان می‌دهد. گفتنی است، باتری‌های اولتیوم که برای Hummer برقی و کادیلاک Lyriq در نظر گرفته شده‌اند، هفته آینده در تاریخ ششم آگوست رونمایی می‌شوند.

جی‌ام‌سی Hummer

دیگر ویژگی‌های این خودرو‌ها شامل سقف اینفینیتی و پنل آسمان است که از فورد Bronco تقلید شده است. علاوه بر این، هامر‌های برقی جدید از فناوری شارژ سریع نسل بعد به نام Super Cruise پشتیبانی می‌کنند. خودرو‌های جدید جی‌ام‌سی دارای دوربین‌های التراویژن، حالت خرچنگ و آدرنالین هم هستند. احتمالا چند ماه بعد، با این حالت‌ها آشنا شویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی جی‌ام‌سی از Hummer برقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..