تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افسانه بایگان سریال دل تا تیپ خاص ریحانه پارسا با بهنوش طباطبایی

از میان بازیگران مطرح سریال دل هنرپیشه نقش ناهید در این مجموعه خوش درخشیده است. وی که سابقه حضور در فیلم های و سریال های شاخصی را دارد همسر مصطفی شایسته از کارگردان ها و تهیه کننده های مشهور می باشد. در ادامه عکس های از افسانه بایگان سریال دل را در نیک صالحی مشاهده کنید.

افسانه بایگان سریال دل

افسانه بایگان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان در ۲۶ دی ماه ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. همسر او مصطفی شایسته تهیه کننده سینما است و این زوج یک پسر به نام امیرعلی دارند. از وی در حال حاضر سریال دل منوچهر هادی از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از منوچهر هادی , الناز حبیبی , سارا منجزی پور , بابک جهانبخش , ریحانه پارسا , حمیدرضا آذرنگ , شیوا خسرومهر , پانته آ بهرام , هدی زین العابدین , مصطفی کیایی , بهنوش طباطبایی , مهناز افشار , رزیتا غفاری , محسن کیایی , مارال فرجاد , ویدا جوان , ویدا جوان , روشنک گرامی , کمند امیرسلیمانی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

منوچهر هادی :رابطه مادر و دختری. در ادامه تقابل های جذابی بین این دو صورت می‌گیرد و در چالش‌های جدیدی قرار خواهند گرفت. عکس معین باقری

افسانه بایگان سریال دلیکتا ناصر و افسانه بایگان سریال دل افسانه بایگان سریال دلبازیگران سریال دل افسانه بایگان سریال دلافسانه بایگان و منوچهر هادی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

الناز حبیبی : میدونی کجای قلبمی همین????????تولدت مبارک تکرار نشدنی♥️????#ماده_شیر_من????

الناز حبیبیالناز حبیبی

سارا منجزی پور : سلام یه روز خوب درکنارمردی موفق به نام محمدرضا انصاری مدیرعامل شرکت کیسون

سارا منجزی پورسارا منجزی پور

بابک جهانبخش : یه روزِ خوب میاد ⏳

بابک جهانبخشبابک جهانبخش

ریحانه پارسا : آنا????

ریحانه پارساریحانه پارسا حمیدرضا آذرنگ و همسر و پسرشحمیدرضا آذرنگ و همسر و پسرش

شیوا خسرومهر : بعضی حس ها برای یک زن گنگه . . . دلیلش رو نمیدونه ، اما ، درسته .????????????????????????????????????????????

شیوا خسرومهرشیوا خسرومهر

پانته آ بهرام : این چالش جهانی ست .یعنی این خشونت جهانی ست. ! مواظب همدیگر باشیم!

پانته آ بهرامپانته آ بهرام

هدی زین العابدین :جدی تر از همیشه….

هدی زین العابدینهدی زین العابدین

مصطفی کیایی : جان من و جهان من

مصطفی کیاییمصطفی کیایی

بهنوش طباطبایی : .۱۳۹۵٫#مجله_دیار

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی

مهناز افشار : آرزوی خنده‌‌‌ای از ته دل ????????

مهناز افشارمهناز افشار

رزیتا غفاری : خرد تا به زنان می رسد ،

نامش مکر می شود..

و مکر تا به مردان میرسد ،

نام عقل میگیرد..

در خواست توجه به زنان میرسد ،

نامش حسادت می شود..

و حسادت تا به مردان می رسد ،

می شود غیرت!!! #بهرام_بیضایی

رزیتا غفاریرزیتا غفاری

محسن کیایی : بی ریش یا کم ریش یا ته ریش ????ایش

محسن کیاییمحسن کیایی

مارال فرجاد : #خوب_بد_جلف۲

مارال فرجادمارال فرجاد

رز رضوی :بیخیال بودن بهترین شادی روی زمینه????????شاد باشید بی دلیل و بی بهونه زیاد فکر کنیم جدی میشه اونوقت هرچیزی که بدمون میاد به سرمون میاد ???????? خیلی عشقید همتون ????ممنونم از آقای طبیب زاده عزیز و خانم آرین عزیز بابت ثبت این عکس????????????????????????

رز رضویرز رضوی

ویدا جوان : این روزها این دیالوگ مدام در سرم فریاد می زند؛«این مملکت هنرمند نمی‌خواد حوری جان، اگرم بخواد میندازنش به روزِ خواری و خنده زاری.» تصویرِ #حوری در نمایش #مضحکه_شبیه_قتل به نویسندگی و کارگردانی #حسین_کیانی استاد و انسان کم‌نظیر.

ویدا جوانویدا جوان

روشنک گرامی : #همگناه

روشنک گرامیروشنک گرامی

کمند امیرسلیمانی : امروز روز بین امللی دوستیه. این روزا تنها چیزی که قیمتی و اززشمنده دوستیهای عمیق و واقعیه. میخواستم از همین جا از همه دوستای عزیزم که در همه حال کنارم بودن تشکر کنم و بگم به دوستیاشون ‌افتخار میکنم و این روز رو بهشون تبریک میگم. این عکس هم گذاشتم برای نمونه از دوستهای خوب و دوستیای جذاب. قدر همو بدونیم و به هم مهر و عشق بدیم.

توضیح: ماسکو‌ برداشتیم عکسمون قشنگ بیفته. مواظب هم بودیم. خیلی بیرون نمیریم فضا هم باز بود. دبگه شما زحمت نکشین اینا رو‌بنویسین

کمند امیرسلیمانیکمند امیرسلیمانی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افسانه بایگان سریال دل تا تیپ خاص ریحانه پارسا با بهنوش طباطبایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..