تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام ۲.۲ میلیون مستأجر برای دریافت وام مرابحه

به گزاری خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه  و شهرسازی در ۶ روز (از شنبه ۴ مرداد تا پنجشنبه ۹ مرداد) بالغ بر ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار مستأجر برای دریافت وام مرابحه کالا و خدمات ثبت‌نام کرده‌اند.

مسئولان وزارت راه اعلام کرده‌اند که به حدود یک میلیون نفر وام مرابحه کالا وخدمات پرداخت خواهد شد. حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای حمایت از مستأجران در نظر گرفته شده است.

قرار است در تهران ۵۰ میلیون، ‌کلانهشرها ۳۰ میلیون و شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان به مستأجران واجد شرایط دارای قرارداد معتبر پرداخت شود. سود این وام ۱۳ درصد است و مستأجران در تهران ماهانه ۵۴۰ هزار تومان، ‌ کلانشهرها ۳۲۰ هزار و سایر شهرها ۱۶۰ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

۲۲۳۲۲۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام ۲.۲ میلیون مستأجر برای دریافت وام مرابحه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..