تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح چند پروژه خدماتی در پایگاه دریایی خرمشهر توسط امیر خانزادی

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، با حضور در در پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر ضمن افتتاح چندین پروژه خدماتی، از قسمت‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

>>>در همین رابطه بخوانید؛

کدام پایگاه نظامی شناسنامه نیروی دریایی ارتش است؟

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پایگاه دریایی خرمشهر بعنوان شناسنامه و پایگاه معنوی نیروی دریایی ارتش است، گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در سال‌های آغازین جنگ تحمیلی با حضور در عملیات‌های متعدد، دلاورمردانه و با اقتدار در برابر دشمن بعثی ایستادند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند که این ایثارگری‌ و دلامردی‌ها، شایسته تجلیل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با حضور در صحنه رزم یگان‌های تکاور و تفنگدار دریایی، از نزدیک عملیات‌های تاخت ساحل به دریا و تصرف اسکله یگان‌های شناور با کمک غواصان را مورد بررسی قرار داد.

امیر دریادار خانزادی در ادامه از اماکن و تاسیسات مختلف مستقر در پادگان خرمشهر و بهمنشیر از جمله یگان‌های ناوگروه، رده میانی، مهمات، پدافند، تربیت بدنی، خباز خانه، آشپزخانه، آسایشگاه کارکنان وظیفه و کارگاه تولید ماسک بازدید کرد.

وی همچنین سالن تیراندازی شهید تکاور مولایی، آب شیرین کن 5 متر مکعبی پایگاه دریایی، اتاق کمیسیون پایگاه دریایی بهمنشیر به متراژ 120 متر مربع و همچنین مهمانسرای شهدای ناوچه کنارک پاد خرمشهر را افتتاح کرد.

216219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح چند پروژه خدماتی در پایگاه دریایی خرمشهر توسط امیر خانزادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..