تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Sea of Thieves به استیم اضافه خواهد شد

بازی Sea of Thieves به استیم اضافه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Sea of Thieves یکی از عناوین انحصاری ساخته شده برای کنسول‌های شرکت مایکروسافت است که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و به صورت کاملا آنلاین طراحی شده بود. اما به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد این عنوان بسیار بزرگ جهان باز خود را در ۳ ژوئن و در فروشگاه استیم عرضه کند؛ این بازی پس از دو سال سکوت قرار است مجددا در فهرست بازی‌ها قرار گیرد.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه‌ای که در فروشگاه استیم منتشر خواهد شد از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند و کاربران خواهند توانست با دریافت این نسخه، با گیمر‌ها کنسول ایکس باکس و افرادی که این بازی را از فروشگاه ویندوز خریداری کرده‌اند، اجرا کنند. طبق اخبار منتشر شده از سوی مایکروسافت، نسخه‌ای که به زودی در استیم منتشر می‌شود، حدود ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت؛ همچنین سازنده این بازی اعلام کرده است در صورتی که کاربران نسخه‌ای کپی از این بازی را روی کنسول ایکس باکس یا پلتفرم کامپیوتر داشته باشند، برای اجرای آن نیازمند خواهند بود هزینه اعلام شده را در استیم پرداخت کنند.

بازی Sea of Thieves

عرضه نسخه کاملی از بازی Sea of Thieves در استیم

نسخه‌ای از بازی Sea of Thieves که قرار است در استیم عرضه شود دارای تمامی بروزرسانی‌های عرضه شده برای‌ این بازی و همچنین آپدیت اخیر آن که Ships of Fortune نام داشت خواهد بود و مایکروسافت هیچ کدام از آپدیت‌های این بازی را کنار نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید

بازی Sea of Thieves یکی از عناوین پر ایراد عرضه شده از سوی مایکروسافت بود، اما این شرکت در دو سال اخیر سعی کرد با عرضه بروزرسانی‌های متعدد آن را بهبود بخشد و در حال حضر می‌توان گفت این بازی یکی از عناوین نسبتا با کیفیت موجود در دنیای عناوین رایانه‌ای است. با این حال برای مشخص شدن ایرادات جدید این بازی و همچنین میزان بهبود آن باید تا زمان عرضه عنوان Sea of Thieves در استیم منتظر ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Sea of Thieves به استیم اضافه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..