تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلالی در شبکه اینترنتی کشور وجود نداشته است

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار بیانیه‌ کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت طی بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ گونه اختلالی در شبکه‌ اینترنت کشور وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است که محدودسازی سرویس Google AMP به دستور مقام محترم قضایی خطاب به اپراتورها رخ داده که پس از بررسی مجدد، این دستور با مساعدت مقام قضایی طی چند ساعت لغو شده است.

در پایان این بیانیه با اشاره به پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی سریع مسئولان این شرکت در حوادث و اختلالات اینترنتی کشور طی سال‌های اخیر، به اهمیت فراوان پایداری شبکه و سرویس‌ها برای کسب‌وکارهای آنلاین و اهتمام شرکت ارتباطات زیرساخت به این مهم اشاره شده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلالی در شبکه اینترنتی کشور وجود نداشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..