تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولد نیکا و سارا فرقانی تا چالش زنانه و سینا مهراد آقازاده

دوقلوهای سریال پایتخت در مرداد ماه سال ۸۳ در تهران متولد شده اند و نیکا این طور که گفته می شود یک دقیقه از خواهرش سارا بزرگتر می باشد. این دو خواهر بازیگر ساکن سوئد هستند و در کنار پدر و مادرشان زندگی می کنند. در ادامه تولد نیکا و سارا فرقانی را در Niksalehi مشاهده کنید.

تولد نیکا و سارا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است. نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند بوده و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. خانواده این دو دختر بازیگر در سوئد ساکن هستند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از نیکا و سارا فرقانی , ویشکا آسایش , آزیتا ترکاشوند , الهام نامی , لیلا برخوداری , مریم معصومی , الهه حصاری , حامد کمیلی , آنا نعمتی , الهام جعفرنژاد , ویدا جوان , سپیده خداوردی , هلیا امامی , هلیا امامی , پوران درخشنده , امید حاجیلی , سامیه لک , السا فیروز آذر و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نیکا فرقانی : ????????

تولد نیکا و سارا فرقانینیکا فرقانی تولد نیکا و سارا فرقانیتولد نیکا و سارا فرقانی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

ویشکا آسایش : به چى میخندم که چشمم اینجورى چپ شده؟!????????عکس : دانیال

ویشکا آسایشویشکا آسایش

آزیتا ترکاشوند :خداوندا ترس های بی دلیلم را که ریشه در باور ضعیفم دارد از من بگیر ، جاری کن چشمه ای از آرامش بی مثال خودت را بر قلبم، کنارم باش تا یادم بماند که اول و آخر تویی و چون تو هستی پس ترسی نیست … دستهایم را که بگیری، چشم بسته بدون
ترس و دلهره به دنبالت می آیم ، اعتماد و ایمان دارم که مرا به بهترین جایی میبری که میدانی …

آزیتا ترکاشوندآزیتا ترکاشوند الهام نامیالهام نامی

لیلا برخوداری :سنگم

سنگِ سنگ

بی کم و کاست

و چنان در آغوش فشرده ام خود را

که رهایی را

گریزی جز شکافتن نیست…#منوچهر_آتشی

لیلا برخوداریلیلا برخوداری

مریم معصومی : #نه_به_خشونت_علیه_زنان

مریم معصومیمریم معصومی الهه حصاریالهه حصاری

حامد کمیلی : #ارتش_سری

حامد کمیلیحامد کمیلی

آنا نعمتی : Women are all strong and incredible , we are all worth it #♥️

آنا نعمتیآنا نعمتی

الهام جعفرنژاد : نه_به_خشونت_علیه_زنان …پ.ن:اهل اجرای همیشگی چالش ها نیستم،ولی اینبار به دعوت دوستانم پذیرفتم چون حرفی پشتش بود و اون هم صدا شدن برای نه گفتن به خشونت علیه زنان در جهان هست و البته معتقدم خشونت علیه هیچکس‌نباید رخ بده
زن و مرد و کودک و حیوان نداره ما همه آفریدهء یک خالق در شمایل متفاوتیم.

الهام جعفرنژادالهام جعفرنژاد

ویدا جوان : تو که می بافی ، جهان هم همزمان با تو و با حرکت دست خودت برای تو می بافد .اگر یک مشت گندم به آینه دهی؛ آینه هم همزمان با تو و با همان حرکت دست خودت یک مشت گندم به تو می دهد. اگر جلوی آینه برقصی ، آینه هم می رقصد .

وقتی به آینه نگاه میکنی، آینه فقط صورت تو را همانگونه که هست نمایان می کند نه فکرت را . آینه ،فکر تو را نمی شناسد _اگر بخندی آینه می‌خندد و اگر گریان باشی آینه هم می‌گرید . امّا فکر باعث می‌شود که شکل صورتت به عبوسی و غم برود و آینه هم همان را برای تو عیان می کند . اجازه نده فکر تو بر چهره‌ات مؤثر باشد …

بخند تا جهان بر تو بخندد

برقص تا جهان با تو برقصد .

رویت که بخندد ؛ فکرت هم به رقّت می رود و نامت به نیکی…#پویان_گیلانی

ویدا جوانویدا جوان

سپیده خداوردی : #سریال_خانه_امن ✋????

سپیده خداوردیسپیده خداوردی

هلیا امامی : challengeaccepted

هلیا امامیهلیا امامی بازیگران سریال دخترم نرگسبازیگران سریال دخترم نرگس

پوران درخشنده :خاطره بازی با فیلم «رویای خیس » تولید سال۱۳۸۴ با محمد رضا غفاری ،ابولفضل میری ، اشکان خیل نژاد و ایلیا منفرد…

پوران درخشندهپوران درخشنده

امید حاجیلی :آن‌ که انتظار دارد هر چهار فصل سال بهار باشد، نه خود را می‌شناسد، نه طبیعت را و نه زندگی را…

امید حاجیلیامید حاجیلی

سامیه لک :#womensupportingwomen

سامیه لکسامیه لک

السا فیروزآذر : سریع ترین و غافلگیر کننده ترین ویروسی که این روزها در جای جای شهر می بینم،ویروس نقش منفی است.در جنگ همیشگی بین خوبی و بدی قهرمان و ضد قهرمان، به واسطه ی نیروهای شر مسلط، فرهنگ غلط و ضربه های زندگی،بدن های ضعیف افرادی که دیگر امکان قهرمان شدن را در خود نمی بینند، با پذیرش ویروس نقش منفی، با افتخار به خود نقش منفی می دهند.
چرا که این روزها در کشورم، سیاهی و نقش منفی جایزه دارد. پس ضعیف تران می پندارند پر رنگ بودن [حتی اگر تیرگی محض]، بهتر از کمرنگ بودن است.

در نتیجه، افراد نقش نازیبای خود را با لذت وصف ناپذیری به نمایش می گذارند و خواستشان همبازی و همراه کردن شماست.در حالیکه تا همیشه هستند کسانیکه مشت گره کرده می گویند:من سرباز این میدان ها نیستم!

السا فیروزآذرالسا فیروزآذر

سینا مهراد :❤️????

سینا مهرادسینا مهراد

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولد نیکا و سارا فرقانی تا چالش زنانه و سینا مهراد آقازاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..