تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان اجرای رایگان بازی Pac-Man Live در توییچ

امکان اجرای رایگان بازی Pac-Man Live در توییچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Pac-Man یکی از قدیمی‌ترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که توسط شرکت Bandai Namco ساخته شده و جمعه آینده چهلمین سالگرد عرضه این بازی در بازار است. شرکت Bandai Namco که مسئولیت ساخت بازی مذکور را برعهده دارد، به تازگی اعلام کرد که به دلیل چهلمین سال عرضه بازی Pac-Man قرار است یک بسته الحاقی برای بازی Minecraft عرضه کند که برخی از شخصیت‌های بازی دو بعدی Pac-Man را به بازی ماینکرافت اضافه خواهد کرد؛ علاوه بر این شرکت نامکو خبر از عرضه یک نسخه رایگان از بازی Pac-Man روی سرویس استریم توییچ داده است که به کاربران امکان اجرای آنلاین این بازی را خواهد داد.

گیم پلی بازی Pac-Man Live

چند سال پیش شرکت Bandai Namco با شرکت آمازون همکاری کرد تا بازی Pac-Man Live را بسازد، بخش آنلاین این بازی به این صورت است که چهار گیمر در هر دست وارد بازی می‌شوند و باید از دست سایر گیمرها فرار کنند، در انتها نیز هرکس که کمترین میزان گلوله را خورده باشد از بازی برنده بیرون خواهد آمد. بخش آنلاین این بازی قابلیتی دارد که در بخش آفلاین آن وجود نداشت و آن امکان انتخاب و یا ساخت نقشه بازی به دلخواه گیمرها است. علاوه بر این نقشه اصلی بازی Pac-Man نیز در این حالت در دسترس گیمرها وجود خواهد داشت.

 بازی Pac-Man Live

شرکت Bandai Namco اعلام کرده است که موارد جدید زیادی را در فروشگاه بازی Pac-Man اضافه کرده و کاربران می‌توانند به انتخاب خود هرکدام از آن‌ها را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید

شرکت انویدیا نیز به تازگی یک نرم افزار تحت عنوان GameGAN طراحی کرده است که این نرم افزار می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به ساخت بازی Pac-Man کند؛ جالب اینجاست که این نرم افزار می‌تواند بازی‌ را بدون استفاده از موتور بازی سازی طراحی کند و از داده‌های اولیه خود برای ساخت یک عنوان کمک خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان اجرای رایگان بازی Pac-Man Live در توییچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..