تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو کلیپی دیدنی از بیانات رهبر انقلاب درباره حجاب

حجاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  حساب توئیتری منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جدیدترین پست توئیتری خود، بخشی از بیانات آیت الله خامنه‌ای درخصوص پوشش زنان و حجاب را منتشر کرد. 

در بخشی از این ویدئو، رهبر انقلاب اسلامی به زیبایی‌ها و لذات دنیا اشاره کرده اند که بیاناتشان به شرح زیر منتشر شده است:

"این زندگی… لذات و سختی‌هایش همه به طرفهالعینی میگذرد… انسان در دوران جوانی خیال میکند دنیا ثابت است، ساکن است، همیشه همین جور است؛ به سن ما که رسیدید، یک نگاه میکنید، می‌بینید دنیا عجب سریع میگذرد؛ چشم به هم میزنید، گذشته. خب، آن طرف: «و انّ الدّار الأخره لهی الحیوان»؛ زندگی و حیات، آنجاست. «ذلک الّذی یبشّر الله عباده» بشارتهای الهی آنجاست."

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو کلیپی دیدنی از بیانات رهبر انقلاب درباره حجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..