تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد مدیرعامل Epic Games به عملکرد فروشگاه‌های گوگل و اپل

اظهارات مدیرعامل Epic Games درباره مونوپولی فروشگاه‌های گوگل و اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم سوئینی، مدیرعامل توسعه‌دهنده بازی Fortnite یعنی استودیوی Epic Games در مصاحبه‌ای با CNBC نسبت به اپ‌استور‌های گوگل و اپل انتقاد کرد و گفت این دو شرکت در بازار‌های اپلیکیشن خود انحصار مطلق دارند. وی ادعا کرده است که گزینه‌های مناسبی برای توزیع نرم‌افزار‌های تلفن همراه در خارج از فروشگاه‌های اپل و گوگل‌پلی وجود ندارد و سوئینی برای گرفتن ۳۰ درصد هزینه از خرید‌های داخل برنامه‌ای، این دو فروشگاه را سرزنش کرده است.

بیشتر بخوانید

چرا Epic Games از فروشگاه‌های اپل و گوگل انتقاد می‌کند؟

شرکت Epic Games فروشگاه خود را اواخر سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های ویندوز و مک راه‌اندازی کرد. این شرکت از ناشران دیگری که بازی‌های خود را از طریق فروشگاه Epic می‌فروشند، ۱۲ درصد حق فروش‌های درون برنامه‌ای را دریافت می‌کند. فروشگاه Epic Games به دلیل رعایت دقیق دستورالعمل‌های سختگیرانه اپل در مورد فروشگاه‌های نرم‌افزاری رقیب، هنوز درآمد خود از اپ‌استور را دریافت نکرده است. سوئینی گفت: اپل به دلیل محصور کردن رقبا از هر جنبه‌ای مانع از ورود دسته کاملی از مشاغل و برنامه‌های کاربردی در اکوسیستم خود شده‌ است.

اظهارات مدیرعامل Epic Games درباره مونوپولی فروشگاه‌های گوگل و اپل

شرکت Epic پیش از این، Fortnite را در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر نکرده بود و در عوض از طریق لانچر در وبسایت Fortnite که بازی را بارگیری کرده بود، در دسترس گوشی‌های اندرویدی قرار داد. این مسئله به Epic اجازه داد تا ۳۰ درصد از هزینه‌های گوگل را پرداخت نکند، اما روند دانلود شدن این بازی برای کاربران مشکل بود و در نهایت، شرکت Epic Games مجبور شد Fortnite را اوایل سال جاری روی گوگل‌پلی بارگذاری کند. سوئینی در این باره گفت این شرکت هنوز هم قصد دارد فروشگاه Epic Games را برای گوشی‌های اندروید عرضه کند و بازی‌های خودش را روی این گوشی‌ها به صورت مستقیم بفروشد. وی همچنین افزود گوگل با داشتن موانع زیاد، فروشگاه‌های رقیب را خنثی می‌کند.

شکایت‌ها از اپل و گوگل منحصر به Epic نیست

گروه Epic اولین شرکتی نیست که علیه اپل و هزینه ۳۰ درصدی گوگل صحبت کرده است. مارس سال گذشته، دنیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای از رقابت ناعادلانه علیه اپل به کمیسیون اروپا شکایت کرد و با ذکر این هزینه، آن‌ها را مجبور به بیشتر کردن حق عضویت به حساب پریمیوم خود کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد مدیرعامل Epic Games به عملکرد فروشگاه‌های گوگل و اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..