تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهرام افشاری سریال دل تا تیپ خاص صبا راد در ترکیه (۱۰۳۱)

بهتاش سریال پایتخت تا کنون تجربه چند کار سینمایی و سریال را با منوچهر هادی داشته است و در سریال دل نیز در نقش فاراب بازی کرده است. در ادامه عکس های از بهرام افشاری سریال دل را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بهرام افشاری سریال دل

بهرام افشاری در فیلم هایی چون کارگر ساده نیازمندیم و رحمان ۱۴۰۰ با منوچهر هادی همکاری داشته در سریال دل نیز در نقش فاراب در کنار مرسده (لیلا زارع) عاشقانه ای متفاوت را به وجود آورده اند

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از صبا راد , نفیسه روشن , گلاره عباسی , زهره فکورصبور , نیکی مظفری , مجید صالحی , ستاره پسیانی , ریحانه پارسا , مارال فرجاد , پریچهر قنبری , شقایق دهقان , الهام پاوه نژاد , سردار آزمون , محسن کیایی , سیاوش خیرابی , دریا مرادی دشت , دنیا مدنی , فاطمه هاشمی , شیوا خسرومهر و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

بهرام افشاری : بی کیفیت نباشیم????

بهرام افشاری سریال دلبهرام افشاری بهرام افشاری سریال دللیلا زارع و بهرام افشاری سریال دل در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

صبا راد : سلام سلام سلام ۹۹/۵/۵ همین اول بگم که لایک و کامنت و تگ این پست چهار برنده داره که هر کدوم برنده دومیلیون ریال وجه نقد می شن پس د برو که رفتیم تا بترکونیم????????????بچه ها خیلی عجیب و غریب من قسمت سوم کوچ رو‌نوشتم و پست کردم یهو هم قسمت دوم هم قسمت سوم پااااک شد???????? بگذریم صدبار هم پاک بشه دوباره می نویسم اما راستش امشب دیگه نه???????? عجالتا بپردازیم به همین پست مسابقه مون تا فردا ببینم چه می کنیم???? برنده ها فردا شب ساعت یازده اعلام می شن پس فقط تا شش مرداد ساعت یازده شب وقت داریییید????

صبا رادصبا راد

گلاره عباسی : جانا ????????????خواهر زاده جانم

گلاره عباسیگلاره عباسی

زهره فکورصبور :گاهی حرف هایم را برای نان ریزه های حیاطمان میزنم…شاید گنجشک ها هضمشان کنند…یه روز عالی با فرناز عزیز

زهره فکورصبورزهره فکورصبور نیکی مظفرینیکی مظفری

مجید صالحی : من دو فیلم با محمدرضا شریفی نیا عزیز همبازی بودم ؛ بهمراه امین حیایی دوست داشتنی و فرزاد جان حسنی و سپند امیرسلیمانی مهربان.

مجید صالحیمجید صالحی

ستاره پسیانی : اگه همه ماسک بزنیم ????، دوباره بی استرس میتونیم دور هم جمع شیم بدون ماسک????

ستاره پسیانیستاره پسیانی

ریحانه پارسا : پشت صحنه فیلم کوتاه شب ????

ریحانه پارساریحانه پارسا

مارال فرجاد : افراد کار بلد با کلی تنوع پارچه

مارال فرجادمارال فرجاد

پریچهر قنبری : چقدر شادمانیِ آدمی از آوازِ آدمی خوب است

خوب است گاهی اوقات

ما نیز به خوابِ گُل و خاطراتِ گهواره برگردیم!

گاهی اوقات

چه میل غریبی به دیدنِ یک عده آدمی در من است

می‌خواهم بیایند

نشانیِ آشنای دریا را از دیدگان من بگیرند،

و بعد یکی از میانِ مردگانِ ما بگوید:

تولدِ ماه را اگر ندیده‌اید،

تولدِ نابهنگامِ چراغ و ستاره نزدیک است،

حالا به خانه‌هایتان برگردید!..#سید_علی_صالحی

….منو بابام????☺️????????????????

پریچهر قنبریپریچهر قنبری

شقایق دهقان : شبِ روزی که سر کار از هوش می روم به خواب مهریار می آیی می گویی ؛ پسر یه زنگ به خواهرت بزن نگرانشم ، نگران درخت های زردآلویى ، این را چند شب پیش مهرناز خواب دیده بود؛ خوب آبیاری نمی شوند ، به مهرناز گفته بودی چرا قفل دروازه باغ را تعمیر نمی کند ، گفته بودی خطرناک است بابا بیشتر مراقب باشین ، بنفشه را هم که حتما بیشتر از من دوست داری که در این هفت سال این همه به خوابش رفتی که در آغوشت بنشیند و موهایش را نوازش کنی .

دردت به سرم بابا درد روزهای آخرت در بیمارستان به سرم یک شب هم به خواب من بیا دلتنگی گاهی امان آدم را می بُرد .

پ.ن امروز پنج مرداد هفتمین سالروز پرکشیدن پدرم…

شقایق دهقانشقایق دهقان

الهام پاوه نژاد : این روزها وقتی مجبور میشم برای کار درمانی به پزشک مراجعه کنم، خجالت می‌کشم! وقتی می‌بینم کادر درمان مجبورند چه شرایط سختی را تحمل کنند از خودم عصبانی میشم که چرا بیشتر مواظب سلامتم نبودم!

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد

سردار آزمون : از وضیعت سفید به سمت وضعیت قرمز میرم خدا به دادم برسه (کرونا)????❤️ پیش بسوی ایرانم❤️

سردار آزمونسردار آزمون

سیاوش خیرابی : گفتم یه عکس رُخِ عقابی براتون بزارم????لایو دیشب با اون ریشا و موهامو بشوره بِبَره????????خودم عکسامو‌که با اون ریش تگ‌میکنیدو‌میبینم‌میترسم????????????

سیاوش خیرابیسیاوش خیرابی

دریا مرادی دشت : ???? هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شد، به دروغ بهش وعده مشهد رو میدادم… هر روز رو به عشق مشهد ساک جمع میکرد و من هر شب با یه بهونه ای از سر خودم بازش میکردم و امروز و فردا میکردم… شب آخر دیگه خوشحال بود… دیگه ازم چیزی نپرسید… .سریال ایلدا خرم آباد

دریا مرادی دشتدریا مرادی دشت

نفیسه روشن : منو ساحل خلیج فارس!!!…اری!!!!خلیجی که ارثیه آبا و اجدادی چندین میلیون ایرانیه..و هیچ کسی حق نداره نه نامش رو عوض کنه..نه هویتش رو…….

نفیسه روشننفیسه روشن

فاطمه هاشمی : بیا با هم حرف بزنیم مثل خورشید با گل آفتاب گردان تو بگویی و من دورت بگردم!

این روزها مجبوریم به گذشته فکر کنیم و به عکسهای قدیمی رجوع کنیم شاید کمی حالمان بهتر شود ….

فاطمه هاشمیفاطمه هاشمی

محسن کیایی : چقدر این روزها آغوشت را کم دارم مامان مونس.

محسن کیاییمحسن کیایی

شیوا خسرو مهر : خانم هایی که به دنبال کیف های خاص و برند هستند

شیوا خسرو مهرشیوا خسرومهر

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهرام افشاری سریال دل تا تیپ خاص صبا راد در ترکیه (۱۰۳۱)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..