تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذر مجموعه اشعار هنرجویانش را منتشر می‌کند/ انتشار دفتر صوتی «جنون» تا چهل روز آینده

آذر مجموعه اشعار هنرجویانش را منتشر می‌کند/ انتشار دفتر صوتی جنون تا چهل روز آینده

علیرضا آذر شاعر در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار اثر جدیدش گفت: تلاش می کنم امسال کار‌های زیادی انجام بدهم و قصد دارم کتاب منتشر کنم اما به دلیل شرایط اقتصادی نشر و وضعیت قیمت کاغذ فعلا کتابی منتشر نکرده ام؛ در حال جمع آوری مجموعه شعری از آثار هنرجویانم هستم و آثار آن‌ها را در قالب یک کتاب منتشر می‌کنم؛ در این سال‌ها که با هنرجویانم کار کردم آثارشان به حدی رسیده است که آن‌ها را در قالب یک کتاب منتشر کنم اما هنوز به آن‌ها اجازه انتشار کتاب به صورت انفرادی نداده اند و من برای اینکه به جامعه ادبی معرفی شوند آثارشان را در قالب کتاب منتشر می‌کنم.

بیشتر بخوانید

او افزود: می‌خواهم یک مجموعه ترانه هم منتشر کنم، اما هنوز توفیق نداشتم ترانه هایم را تدوین و جمع آوری کنم، چون روزگار آشفته‌ای است مجموعه غزل مثنوی ام را با عنوان «جنین» ابتدا در قالب دفتر صوتی و پس از آن در قالب کتاب کاغذی منتشر خواهم کرد . بنا بر لطفی که دوستان در انتشارات نیماژ به من داشتند کتاب کاغذی این مجموعه غزل مثنوی مانند سایر آثارم در همین انتشاراتی منتشر خواهد شد.

آذر گفت: کار نگارش مجموعه غزل مثنوی ام با عنوان «جنون» به اتمام رسیده است. هم اکنون کار‌های ویرایش کتاب را انجام می‌دهم در یک هفته، ۱۰ روز آینده کار‌های ویرایش «جنون» تمام می‌شود. احساس سعیدی کار آهنگسازی دفتر صوتی «جنون» را برعهده دارد. او از آهنگسازان بااستعداد امروز است که اهل انزواست و در خلوت کارهایش را انجام می‌دهد؛ موسسه فرهنگی حافظ هم اسپانسر دفتر صوتی «جنون» است و این دفتر صوتی تا چهل روز آینده منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذر مجموعه اشعار هنرجویانش را منتشر می‌کند/ انتشار دفتر صوتی «جنون» تا چهل روز آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..