تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۱۹ نفر و۱ مورد فوتی جدید از کرونا در استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر مجید شیرانی افزود  طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۷ نفر از بیماران با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا مراجعه کننده به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مورد آزمایش قرار گرفتند که از این تعداد ۳۳  بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

به گفته وی :طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۱۹ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۷۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اظهار تاسف گفت : طی ۲۴ساعت گذشته، یک مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۸۴ نفر رسید.

به گفته وی : هم اکنون ۱۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

گفتنی است ، روند شیوع بیماری کرونا در بیماران سرپایی دارای ثبات نسبی است.

  شیوع بیماری کووید ۱۹ بحرانی است که مسائل اجتماعی و اقتصادی و معیشتی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و ضمن اثر سوء بر روحیه و سلامت روانی افراد جامعه، بار اقتصادی زیادی به سیستم بهداشت و درمان تحمیل و حجم کاری این مجموعه را افزایش داده است و پرسنل حوزه سلامت را خسته و دچار فرسودگی نموده است.

 شرایط کنونی کشور می طلب تا همه کسانی که به نوعی عرق وطن و متعهد به زندگی و جامعه و رعایت مسئولیت اجتماعی هستند و در راه پیشرفت و اعتلای کشور باری از دوش کشور بر می دارند بمنظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

 بدون شک اعمال محدودیت ها، مشکلات معیشتی را در شرایط سخت کنونی بر عده ای از هم وطنانمان تحمیل می کند، لذا با رعایت نکات ساده بهداشتی بدون عارضه جدی برای جامعه می توان به سپری نمودن هرچه سریعتر دوران شیوع بیماری کرونا کمک کرد.

 در صورت استفاده بیش از ۹۵ درصد از مردم از ماسک، فاکتور اصلی یعنی امکان انتقال بیماری و تکمیل چرخه انتقال ویروس مختل و شیوع بیماری کاهش می یابد.

 رعایت کردن نکات بهداشتی مسئله ای شخصی نیست و موضوع سرایت بیماری به دیگران مطرح و در مجموع سلامت و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یک جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد.

 امیدوار هستیم مردم فهیم و با فرهنگ استان و هم وطنان با انجام مسئولیت اجتماعی و همیتی که همیشه داشته اند با رعایت اصول بهداشتی در حفظ کیان کشور کوشا باشند.

همچنان توجه به ۳ نکته رعایت بهداشت دست ها، تنفس و رعایت فاصله اجتماعی موثر ترین راه مقابله با بیماری کووید ۱۹ محسوب می شود.

 یکی از ساده ترین، عملی ترین و موثرترین راه مقابله کرونا استفاده همگانی از ماسک است و نوع آن در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

 با توجه به ضرورت استفاده از ماسک، زدن ماسک نشانه شخصیت، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری و عدم استفاده از آن نشانه عدم پایبندی به تعهدات اجتماعی است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۱۹ نفر و۱ مورد فوتی جدید از کرونا در استان چهارمحال وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..