تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات مریم امیرجلالی از احمد پورمخبر

مریم امیرجلالی درباره تجربه کار و شخصیت زنده یاد احمد پورمخبر اظهار داشت: تجربۀ یک کار مشترک در سریال ترش و شیرین که فکر می‌کنم اولین همکاری مشترک او با رضا عطاران بود را دارم که برای بازی دعوت شد. مرحوم پورمخبر آن روز همراه پسرش برای تست بازیگری آمده بود و عطاران پس از تست بازگیری او را انتخاب کرده و ما در کنار هم کار کردیم.

وی افزود: آن مدتی که در سریال ترش و شیرین در کنار او کار کردم، بسیار نازنین، همراه و دوست داشتنی‌ بود؛ روحش شاد چرا که آدمی بی‌آزار و بی‌حاشیه بود که کاری به کار کسی نداشت.

بیشتر بخوانیداحمد پورمخبر درگذشت

امیرجلالی تصریح کرد: مقداری به دلیل کهولت سن، در دیالوگ گفتن مشکل داشت و او را همراهی می‌کردیم و هوای وی را داشتیم؛ کار ترش و شیرین در کنار او کاری خاطره‌انگیز و دوست داشتنی شد. 

وی خاطرنشان کرد: مرگ جزئی از زندگی است و دیر یا زود به سراغ همه خواهد آمد. کسی از فردایش خبر ندارد، مگر کسی فکر می کرد سیروس گرجستانی را آن هم در شرایطی که بر سر کار مشغول فعالیت، آن گونه از دست بدهیم که به فاصله یک روز، حالش بد شد و درگذشت.

امیرجلالی در عین حال گفت: اگر زنده یادگرجستانی هم زنده بود حتما حرف‌هایی برای گفتن درباره این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون داشت، چراکه او هم خاطراتی را با مرحوم پورمخبر در سریال متهم گریخت داشت.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات مریم امیرجلالی از احمد پورمخبر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..