تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریحانه پارسا و مهدی کوشکی تا عشق گمشده بهنوش طباطبایی (۱۰۲۴)

زوج جدید و پرحاشیه هنری این روزها دیگر آرام به فعالیت های خود در عرصه تئاتر و فیلم پرداخته و ظاهرا به اهداف خود در این مدت که برای خود حاشیه های جنجالی می ساخته اند رسیده اند. در ادامه جزئیات پیج فروشی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی را در Niksalehi مشاهده کنید.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

صبح سینما نوشته است : صفحه اینستاگرام اول ریحانه پارسا با ۴۸۷ هزار دنبال کننده به تازگی واگذار شده و تغییر نام داده است؛نکته جالب توجه این جاست که پارسا مدتی این صفحه را بست و صفحه ای تازه تاسیس کرد و اکنون آن صفحه ۲۶۵ هزار دنبال کننده دارد.

عده ای معتقد بودند که عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که این دو بازیگر از خود منتشر می کنند و گاها اظهار نظرهای جنجالی شان تنها برای قرار گرفتن در صدر حواشی و جذب فالور است.با این تفاسیر تغییر نام صفحه اول پارسا مهر تایید بر این فرضیه است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از  ریحانه پارسا, پانته آ بهرام , سولماز آقمقانی , ملیکا شریفی نیا , سوگل طهماسبی , آناهیتا درگاهی , بهنوش طباطبایی , سپیده خداوردی , معصومه کریمی , سیروان خسروی , خاطره اسدی , فرشته حسینی , شیوا طاهری , شیرین بینا , دریا مرادی دشت , نرگس محمدی , سارا بهرامی , بهاره رهنما , امین زندگانی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکیریحانه پارسا و مهدی کوشکی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی ریحانه پارسا و مهدی کوشکیریحانه پارسا و مهدی کوشکی ریحانه پارسا و همسرش در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

پانته آ بهرام :یادم بخیر ???? پ ن : پگاه تو این عکسارو از کجا میاری ???????? (پشت‌صحنه نمایش شکلک. سال ۱۳۹۲)

پانته آ بهرامپانته آ بهرام پانته آ بهرام سولماز آقمقانیسولماز آقمقانی سولماز آقمقانی

ملیکا شریفی نیا : ثانیه‌ها از چشمانم سُر می‌خورند

سرم را می‌چرخانم

ساعت ‌هزار و پانصد است

می‌گویم: چه زود گذشتند

این ثانیه‌های طاقت‌فرسا

می‌گوید: زود گذشتند؟

خودِ صادق‌ترِ درونم

می‌گویم: حتما زود گذشتند

که من حس‌‌شان نکردم!

می‌گوید: اگر زود گذشته بودند

گذرشان طاقت‌فرسا نبود

اگر زود گذشته بودند

این ساعت بدبخت

به هزار و پانصد نمی‌رسید

اگر زود گذشته بودند

الان مبحث ما «ثانیه»‌ نبود

و توی احمق

تمام‌شان را نشمرده بودی

و تمام شب را

می‌گویم: خفه شو

می خوابم ..????: مل.ش

ملیکا شریفی نیاملیکا شریفی نیا ملیکا شریفی نیا

سوگل طهماسبی : ????????????خوشحالم که امسال با سه نقش متفاوت مهمون خونه هاتون هستم

سوگل طهماسبیسوگل طهماسبی سوگل طهماسبی

آناهیتا درگاهی : من کنارتون عشق کردم???? جای خیلی ها در این قاب خالیه

آناهیتا درگاهیآناهیتا درگاهی آناهیتا درگاهی

بهنوش طباطبایی : .عکس یادگاری از سریال “عشق گمشده “شانزده سال پیش … سال ۱۳۸۳ به کارگردانی #حسین_سهیلی_زاده عزیز که در آن سال به من‌‌‌ تازه وارد اعتماد کردند و دو نقش جذاب و چالش برانگیز ی را به من سپردند که قصه اش بر اساس رمان “ ربه کا “ نوشته شده بود.
بازی در کنار اساتید مسلم بازیگری در آن عنفوان جوانی بسیار برایم کارآمد و مفید و هیجان انگیز بود . مهمترین آموزه های بازیگری را از ایشان دارم … نه فقط اکت و بیان و بدن و تحلیل و … چیزی فراتر از اینها بود …و آن اصالت و منشی بود که در رفتار تک تک ایشان میدیدم و در ذهنم ثبت می کردم.

“ عشق گمشده”دومین سریالی بود که بازی کردم .در کنار آتیلا جان پسیانی ، ستاره خانم اسکندری ، علی آقا دهکردی و زنده یاد استادجمشید مشایخی که روحشان شاد باد. همیشه باید به عقب نگاه کرد تا یادمان نرود از کجا آمده ایم و چقدر از مسیر را مستقیم و چقدر از آن را در خاکی پیموده ایم چقدر شریف بوده ایم و آهسته قدم برداشتیم و چقدر میانیر زدیم تا زود تر برسیم یادمان باشد از کجا آمده ایم؟ و مهمتر از آن که چطور آمده ایم؟

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی

سپیده خداوردی : سریال #خانه_امن

سپیده خداوردیسپیده خداوردی سپیده خداوردی

معصومه کریمی : براى این زندگى مهر و شفقت لازم است تا رستگارى عشق را جشن بگیریم

معصومه کریمیمعصومه کریمی معصومه کریمی سیروان خسرویسیروان خسروی سیروان خسروی

خاطره اسدی :????اینکه چقدر خوشحال زندگی کردیم و خندیدیم ، میشه سن واقعیمون.باور کنید☺️خب حالا بگید چند سالتونه؟????????????

پ ن :پارسال همین موقع ها

خاطره اسدیخاطره اسدی خاطره اسدی

فرشته حسینی : Love ????☀️????

فرشته حسینیفرشته حسینی فرشته حسینی

شیوا طاهری :موفقیت باعث می‌شود بسیاری از مردم ازت متنفر شوند. اما ای‌کاش این‌طور نبود. لذت‌بردن از موفقیت بدون دیدن حسادت در چشم‌های اطرافیانت چقدر می‌توانست شگفت‌انگیز باشد.????مرلین مونرو

شیوا طاهریشیوا طاهری شیوا طاهری

شیرین بینا : عزیزانی که همیشه یادشون تو خاطرم می مونه دوستان نمایش* برگشتن * پاییز سال نود و هشت

شیرین بیناشیرین بینا شیرین بینا

دریا مرادی دشت : جوجه خیلی کوچولو بودی که پیش ما اومدی نه میدونستیم جنسیتت چیه و نه چند سالته… فقط از همون روز اول با کارات جاتو تو دل ما باز کردی و الان شدی نبات خان ما ????
بچه ها نبات قبل از اینکه بیاد پیش ما مریض شده بود و هفته اولی که پیش ما بود تقریبا طبق گفته دکتر توی کما رفت☹️????????‍♀️ اما ما هرکاری از دستمون برمیومد انجام دادیم تا حالش خوب شه و خدا رو شکر خوب شد???? همون اتفاق باعث شد هم خیلی عزیز بشه برای ما و هم لوس????

دریا مرادی دشتدریا مرادی دشت دریا مرادی دشت نرگس محمدینرگس محمدی نرگس محمدی

سارا بهرامی : قله دماوند????

سارا بهرامیسارا بهرامی سارا بهرامی

بهاره رهنما : ????????واگویه ‌چیست؟

بهاره رهنمابهاره رهنما بهاره رهنما

امین زندگانی :یادی از گذشته با محمدرضا ملکی (طراح گریم سریال خانه امن) دوست خوب و هنرمندم به همراه آلفرد هیچکاک????
پشت میز گریم سریال ملکاوان

امین زندگانیامین زندگانی امین زندگانی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریحانه پارسا و مهدی کوشکی تا عشق گمشده بهنوش طباطبایی (۱۰۲۴)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..