تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیبا زاهدی سریال آقازاده تا سالگرد ازدواج محسن کیایی (۱۰۲۳)

بازیگر جوان فیلم سینمایی تیغ و ترمه که این روزها در حال نمایش است در سریال جدید بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در نقش سارا فضلی هنرنمایی می کند. وی تجربه نمایش خانگی را در کارنامه اش با نهنگ آبی داشته است. در ادامه عکس های از دیبا زاهدی سریال آقازاده را در نیک صالحی مشاهده کنید.

دیبا زاهدی سریال آقازاده

دیبا زاهدی متولد ۷ آذر ۱۳۶۸ می باشد و نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده بازی کرده است. وی در سریال آقازاده در نقش سارا فضلی بازی کرده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از دیبا زاهدی , هانیه غلامی , هستی مهدوی , سارا منجزی , شیوا طاهری , شبنم قلی خانی , الیکا عبدالرزاقی , نسیم ادبی , پوریا پورسرخ , سیاوش خیرابی , محسن کیایی , افسانه چهره آزاد , روشنک گرامی , مریم مومن , ریحانه پارسا , بهنوش طباطبایی , منوچهر هادی , مریم معصومی , محمدرضا غفاری و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

دیبا زاهدی : Vacuum atmosphere

دیبا زاهدی سریال آقازادهدیبا زاهدی سریال آقازاده دیبا زاهدی دیبا زاهدی سریال آقازادهدیبا زاهدی سریال آقازاده دیبا زاهدی سریال آقازاده در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

هانیه غلامی :  _سوال بچه هامون از ما بعد از این که ماجرای دهه بیست و سی زندگیمون رو براشون تعریف کردیم: مامان ،بابا …شما چرا هر اتفاقی می افتاد براتون باز هم نمی مردید؟؟و این جوری شد که آیندگان از ما به عنوان جان سخت ها تقدیر کردند✌????????

هانیه غلامیهانیه غلامی هانیه غلامی و مادرش هانیه غلامیهانیه غلامی هانیه غلامی

هستی مهدوی : آخه بچه، کیارش ،تو چرا انقدر مهربونی؟ آخه ببینید چه عینکی برام ساخته❤️ ای کاش بقیه بچه هاتونم هم مثل تو بودن انقدر رو مخ من راه نمیرفتن !

هستی مهدویهستی مهدوی هستی مهدوی

سارا منجزی :گفت چرانهان کنی عشق مراچوعاشقی من زبرای این سخن شهره عاشقان شدم

سارا منجزیسارا منجزی سارا منجزی

شیوا طاهری : راه مواجه کردن یک نفر با سایه‌اش این است که نور درونش را به او نشان دهی. در مناطقی از غرب آفریقا، وقتی کسی کار ناپسندی انجام می‌دهد او را به مرکز دهکده می‌برند و برای دو روز، تمام اعضای قبیله او را احاطه می‌کنند و درباره‌ی ویژگیهای خوب و مثبت آن فرد حرف می‌زنند.

آنها معتقد هستند که هر فرد ذاتا خوب است ولی گاهی هم اشتباهاتی مرتکب می‌شود که در‌ واقع درخواست کمک است. افراد قبیله کنار هم در این آئین جمع می‌شوند تا به فرد خوبی ذاتی‌اش را یادآوری کنند.

اعتقاد جمعی این است که این حمایت، از هر نوع تنبیه و خجالت‌زده کردن فرد بهتر است. آنها این حرکت را “اوبونتو” به معنی “انسانیت با یکدیگر و تمام موجودات زنده” می‌نامند. ???? کارل گوستاو

شیوا طاهریشیوا طاهری شیوا طاهری

شبنم قلی خانی : بعد از فیلمبرداری فیلم سینمایی #طرلان فرصتی پیش آمد تا از پل شیشه ایی شهر هیر در نزدیکی #اردبیل دیدن کنیم ، هم لذت بردیم هم کلی ترسیدیم اگه شماهم مثل من از ارتفاع میترسید حتماً باید روی این پل راه بروید ????

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی شبنم قلی خانی

الیکا عبدالرزاقی : بدون شرح البته فعلا????????????

الیکا عبدالرزاقیالیکا عبدالرزاقی الیکا عبدالرزاقی

نسیم ادبی : ما چهار نفر بزودی در یک چالش بحث برانگیز⭐️⭐️⭐️

نسیم ادبینسیم ادبی نسیم ادبی

پوریا پورسرخ : ????????????پیراهن آقامون

پوریا پورسرخپوریا پورسرخ پوریا پورسرخ

سیاوش خیرابی : عجیب دلم هوای اون روزارو کرده عجیییییب.

سیاوش خیرابیسیاوش خیرابی سیاوش خیرابی

محسن کیایی :سیزده سال شد مبارکمون باشه ????❤????

محسن کیاییمحسن کیایی محسن کیایی

افسانه چهره آزاد :هر حرفی که میزنیم، به هر چیزی که فکر می کنیم، چه مثبت چه منفی روی ذهن ناخودآگاهمون تاثیر میذاره پس بیاین به جای فکر کردن و صحبت کردن از مشکلات، به چیزای مثبت فکر کنیم ????

افسانه چهره آزادافسانه چهره آزاد افسانه چهره آزاد

روشنک گرامی : ????❤️

روشنک گرامیروشنک گرامی روشنک گرامی

مریم مومن : قبل از کرونا وقتی حس و حال نداشتم سر و وضعم مناسب نبود مثل الان ماسک میزدم میرفتم بیرون کارامو انجام بدم تا کسی نشناسه (از خودم ناراحتم)اما الان حسرت اینو دارم که برم بیرون نفس عمیق بکشم دلم میخواد ادمایی که حتی بهم بدی کردن و با خیال راحت در اغوش بگیرم دلم میخواد ببخشم همرو دلم میخواد شاد باشم ازاد باشم بذار قضاوتم کنن بذار راحت باشن شمام لطفا ببخشید رحم کنید به عزیزاتون دلم گرفت وقتی دیدم ماسک میزنن میرن دزدی تا چهره هاشون معلوم نباشه

ماسک از سطل اشغال میبرن و میشورن میفروشن چقدر باید ادم کثیف باشه #التماس_شعور همه حالشون بده همه ضعف اقتصادی دارن همه استرس دارن گرون فروشا زیاد شدن چرا هیچوقت دست همو نگرفتیم ؟چرا دلگرمی هم نباشیم ؟شاید فردا ما هم نبودیم  لطفا ماسک بزنید هر روز اینهمه ادم میمیرن سر کرونا و هزار تا دلیل دیگه بیاید ما قاتل هم نباشیم #قاتل_نباشیم

بلکه اینطوری طبیعت ببخشه مارو، قدر ندونستیم حتی قدر نفس کشیدن خودمونو‌….????????????????به امید فردایی بهتر????????????????

مریم مومنمریم مومن مریم مومن

ریحانه پارسا : با نینو جون????

ریحانه پارساریحانه پارسا ریحانه پارسا

بهنوش طباطبایی : کیمیا ! دخترم در این روزگار عجیب و غریب دیدن روی ماه تو برام یه دنیا آرامشه تولدت مبارک دختر مهربون من❤️

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی

منوچهر هادی : ❤️ من و گوشگله پیدر بزودی دوباره در آغوشم. روزهای پایانی روزی روزگاری کرونا عکسهای سلفی یکماه قبل

منوچهر هادیمنوچهر هادی منوچهر هادی

مریم معصومی :همچنان که سخت میگذرد اما رویا یتان را با خود جلو ببرید و لحظه ایرهایش نکنید، حتی اگه لذت تماشایِ همین قاصدک باشد که من چیدم تا لحظه ای از داشتنش لذت ببرم.

مریم معصومیمریم معصومی مریم معصومی محمدرضا غفاریمحمدرضا غفاری محمدرضا غفاری

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیبا زاهدی سریال آقازاده تا سالگرد ازدواج محسن کیایی (۱۰۲۳)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..