تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند «سردار صلح» از نیمه مرداد روی آنتن تلویزیون می‌رود

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری تهیه و تولید مستند «سردار صلح» با موضوع تحلیل سیره شخصیتی سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور علی فهیم دانش مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و مدیر کل امور بین الملل رسانه ملی، موسوی مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در عراق و تهیه کننده مستند «سردار صلح»، امروز چهارشنبه (۲۵ تیرماه) برگزار شد.

فهیم دانش در این نشست خبری گفت: در راستای تبیین رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اداره کل بین الملل رسانه ملی و دفتر نمایندگی صدا و سیما در بغداد، مستند «سردار صلح» تهیه و تولید می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه ملی همت و عزم جدی برای به تصویر کشیدن رشادت‌های سردار سلیمانی دارد که ساخت مستند «سردار صلح» یکی از آنهاست. این مستند در ۴۰ قسمت ساخته می‌شود و به نیمه راه تولید رسیده و قرار است از نیمه مرداد ماه تا سالگرد شهید سلیمانی به صورت هفتگی از یکی از شبکه‌های تلویزیون پخش شود.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند «سردار صلح» از نیمه مرداد روی آنتن تلویزیون می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..