تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۶۰ کیلو تریاک در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار "غلامعباس غلامزاده"  گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد افیونی در استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی، موفق شدند خودروهای حامل موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات پلیسی در محور "لردگان-بروجن" متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو حامل ۱۶۰ کیلوگرم تریاک و ۲ دستگاه خودرو که در حال اسکورت کردن قاچاقچیان بودند توقیف و ۸ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر از برنامه های محوری پلیس این استان در سال جاری است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۶۰ کیلو تریاک در چهارمحال‌وبختیاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..