تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی دزدیده شده بنکسی به فرانسوی‌ها بازگردانده شد

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، ایتالیا نقاشی دیواری را که توسط یک هنرمند خیابانی انگلیسی به نام بنکسی کشیده شده بود، به پاریس بازگرداند. این نقاشی از سالن تئاتر باتکلان ربوده شد؛ جایی که بر اثر حمله‌ای تروریستی در سال ۲۰۱۵، ۹۰ نفر کشته شدند.

بنکسی در سال ۲۰۱۸، یک نقاشی دیواری از زنی مغموم در کنار درب خروجی این سالن تئاتر کشید. این نقاشی در ژانویه سال ۲۰۱۹ دزدیده شد و ماه گذشته در یک مزرعه خانگی توسط پلیس پیدا و در یکی از مهمترین تعطیلات فرانسه به سفارت این کشور در رم داده شد.

کریستین ماست سفیر کشور فرانسه، در مراسمی در سفارتخانه این کشور گفت: بسیار خوب است که این نقاشی در تعطیلات ملی ما بازگردانده شد. این نقاشی نشانی از کشتار بی رحمانه مردم در حمله تروریستی سال ۲۰۱۵ بود. در زمان آن حمله تروریستی، بسیاری از مخاطبان از درب اضطراری سالن گریختند.

نقاشی دزدیده شده بنکسی به فرانسه بازگردانده شد

بنکسی که هنوز هویت واقعی اش ناشناخته است، به یکی از شناخته شده ترین شخصیت‌ها در هنر مدرن تبدیل شده است. او در مکان‌های عمومی تکنیک‌های هنر خیابانی را با مضامین روز ترکیب می‌کند.

ماه گذشته در حالی که اعتراض‌هایی به کشته شدن جورج فلوید شکل گرفته بود، بنکسی یک اثر هنری را به صورت آنلاین منتشر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی دزدیده شده بنکسی به فرانسوی‌ها بازگردانده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..