تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن‌های دهه ولایت در سراسر کشور با رعایت اصول بهداشتی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه شورای معارف سیما با حضور آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، حجت الاسلام و المسلمین جلالی معاون سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه، سردار مداحی رئیس هیئت رزمندگان و مدیران گروه‌های معارف شبکه‌های سیما در خصوص برگزاری و پوشش مراسم های دهه ولایت بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، بیان کرد: مراسم‌های ولایی باید با یک آهنگ عاطفی و اجتماعی برگزار شود. این کشور که بیمه اهل بیت (ع) است، باید با رعایت موازین بهداشتی و عقلی، الگویی را به عالم نشان دهد و نیاز عاطفی، اخلاقی و اعتقادی مردم را برآورده کند.

امام جمعه موقت تهران افزود: ان‌شاءالله امسال هم در کمک‌های مومنانه به قشر‌های آسیب پذیر خدمت رسانی می‌شود و هیئات نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و آن سنتی که قرن‌ها اجرا شده به تعطیلی کشیده نخواهد شد.

وی ادامه داد: عید غدیر مهم‌ترین روز تاریخ بشر است. غدیر، نماد جریان و مکتب است. به همین دلیل امامان ما تاکید کردند که غدیر باید مهم تلقی شود و با توجه به اینکه ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، تمهیداتی پیش بینی شده که ارزش‌های این روز مهم و سرنوشت ساز برای مردم بیان شود. همچنین باید مراسم‌ها را با نظر ستاد مقابله با کرونا و با رعایت بهداشت در جلوی مساجد و در میدان‌ها و محیط‌های مناسب برگزار کنیم.

در این نشست جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به تدارک گسترده سیما برای دهه ولایت گفت: مراسم‌ها و آیین‌ها در بقاع متبرکه و اماکن مقدسه که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود، از طریق سیما پوشش داده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه بیان کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته و هماهنگی با حدود ۵۰۰ بقعه متبرکه در سطح کشور مراسم‌ها تحت عنوان کاروان شادی عید غدیر برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی معاون سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت‌های سازمان مربوط گفت: امسال پویش "اطعام به عشق مولا" با هدف گذاری تمرکز هیئت‌های مذهبی درخصوص مواسات و همدلی در عید غدیر برگزار می شود. در این پویش طبخ غذا و توزیع آن بین مردم همراه با بازخورد عکس و فیلم در رسانه‌ها پخش خواهد شد.

سردار مداحی رئیس هیئت رزمندگان نیز بیان کرد: امسال همه هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور جشن‌های عید غدیر را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در میادین اصلی شهر برگزار می‌کنند و در این خصوص دستورالعمل‌های لازم به کلیه هیئت‌ها ابلاغ شده است.

حسین ظریفی منش مسئول بنیاد بین المللی غدیر نیز درباره برگزاری فعالیت‌های گوناگون در دهه ولایت گفت:کمیته بانوان در نظر دارد که کاروان‌هایی از خواهران تشکیل دهد که برای تجلیل از جهادگران سلامت فعالیت کنند. طرح احسان علوی را هم داریم که استمرار طرح کمک‌های مومنانه است. طرحی که مردم در ماه رمضان طبق فرمایش مقام معظم رهبری به بهترین شکل اجرایی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن‌های دهه ولایت در سراسر کشور با رعایت اصول بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..