تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیری سپیدار همکاران سیستم

بازار را می‌توان به پازلی تشبیه کرد که هریک از قطعات آن ماهیتی مستقل دارند؛ حال‌آنکه با قرارگرفتن این تکه‌ها درکنار هم، بازار شکل می‌گیرد. تولید و فروش کالا، ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ها، انجام فعالیت‌های بازرگانی، فعالیت در بخش پیمان‌کاری، سفارش‌گیری و پخش را باید ازجمله فعالیت‌های تجاری مهم خواند که به بازار شکل می‌دهند. بااین‌حال، عملکرد هریک از این فعالیت‌های به‌ظاهر مستقل و در تصویر کلی‌تر بازار برمبنای محاسباتی ارزیابی می‌شوند که روی اعداد انجام می‌شود. به‌بیان‌بهتر، این روزها حسابداری دیگر بخشی کسل‌کننده از سازمان نیست؛ بلکه واحدی بسیار پراهمیت است که به‌نوعی عیار عملکرد سازمان را نمایش می‌دهد؛ از‌این‌رو، ابزارهای کاربردی در این بخش بسیار مهم است.

نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیری سپیدار

همکاران‌سیستم، یکی از شرکت‌های قدیمی و بزرگ توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای مالی در کشور، محصولات متنوعی در این حوزه توسعه داده است. یکی از محصولات جدید این شرکت نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیری سپیدار است که روی فعالیت حسابداری کسب‌وکارهای فعال درزمینه‌ی پخش و توزیع متمرکز است.

شاید بتوان ادعا کرد که این روزها به‌واسطه‌ی فعالیت پررنگ‌تر فروشگاه‌های اینترنتی، اهمیت فعالیت در حوزه‌ی پخش و توزیع بیش‌ازپیش درک‌پذیر است. پخش و توزیع کالا به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که حتی برخی تولیدکنندگان کالا برای عملکرد، شرکتی فعال در حوزه‌ی پخش و توزیع می‌خرند یا تأسیس می‌کنند؛ چراکه به اهمیت پخش و اهمیت اطلاعات حاصل از سیستم‌های پخش پی برده‌اند. درواقع به‌واسطه‌ی سیستم پخش و توزیع، می‌توان فهمید که انواع کالاها چه مسیری برای رسیدن به‌دست مشتری طی می‌کنند. این حساسیت با اضافه‌شدن محصولات FMCG و پخش سردوگرم بیش‌ازپیش روشن‌تر شده است؛ اما ابزار مدیریت سیستم پخش و توزیع نیز اهمیت فراوانی دارد.

سپیدار سیستم با اشراف به این موضوع، نسخه‌ی جدید نرم‌افزار خود را با برمبنای فعالیت‌های پخش و توزیع منتشر کرده است که درادامه، نگاهی به این نرم‌افزار و ویژگی‌های آن خواهیم انداخت. نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیری سپیدار تمام ابعاد فعالیت‌های کسب‌وکار فعال در حوزه‌ی پخش مویرگی و سفارش‌گیری را پوشش می‌دهد.

همان‌طور‌که می‌دانید، فعالیت شرکت پخش مویرگی بر پنج اصل اساسی استوار شده است:

ذخیره‌سازی و انبار کالا برای توزیع دریافت سفارش از مشتریان تحویل کالا به مشتریان وصول مطالبات کنترل و دریافت اطلاعات از بازار

نرم‌افزار سفارش‌گیری و پخش سپیدار نیز برمبنای همین اصول توسعه یافته است و تمامی فرایندهای هر کسب‌وکار پخش مویرگی را پوشش می‌دهد. این نرم‌افزار با هفت سیستم حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تأمین‌کنندگان و انبار، سفارش‌گیری و پخش، دارایی ثابت و حقوق و دستمزد تمام فرایندهای فروش سرد، پخش گرم، فروش در کارخانه و فروش عمده را از سفارش‌گیری تا توزیع و تسویه‌حساب پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار سپیدار نسخه پخش مویرگی

نرم‌افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای شرکت‌هایی است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را درکنار سایر انواع فروش به‌عنوان بخش بسیار مهم عملیات فروش خود دارند و می‌خواهند آن را به‌طور متمرکز و یکپارچه و انعطاف‌پذیر مدیریت کنند. سیستم پخش سپیدار افزون‌بر برخورداری از امکانات اصلی ماژول فروش، درکنار ماژول‌های انبار و دریافت و پرداخت و دفتر کل نیازمندی‌های این کسب‌وکار را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و با انعطاف‌پذیری درخورتوجه، امکان پاسخ‌گویی به پیچیدگی‌های فرایندهای فروش مویرگی را فراهم کرده است.

نرم‌افزار پخش مویرگی سپیدار پاسخی یکپارچه برای سیستم‌های فروش توزیع مویرگی است

سپیدار درکنار تمام قابلیت‌های موردانتظار برای نرم‌افزار و سیستم یکپارچه‌ی پخش و توزیع، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد که در پاسخ به نیازهای امروز بازار ایجاد شده است. به‌جرئت می‌توان ادعا کرد که بهینه‌بودن مهم‌ترین عاملی است که هر سیستم پخش و توزیع را متمایز می‌کند؛ از‌این‌رو، باید برای دست‌یافتن به سیستم بهینه‌ی توزیع، از داده‌ها و اطلاعات به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. همین ویژگی را باید از وجوه تمایز سپیدار عنوان کرد. سپیدار با داشتن ویژگی اتصال گوشی‌های هوشمند ویزیتورها در آخرین حلقه‌ی سیستم پخش ازطریق نسخه‌ی موبایل، علاوه‌بر ایجاد بستری برای کنترل عملکرد، امکان تجمیع و گزارش‌گیری از اطلاعات فروش را نیز فراهم کرده است؛ به‌طوری‌که امکان جمع‌آوری اطلاعات به‌روز و درلحظه از بازار فراهم شده است.

همین ویژگی درکنار کنترل کالاهای کم‌فروش و پرفروش باعث می‌شود تا مدیران فروش بتوانند به‌راحتی بازارهای بالقوه‌ی فروش را پیش‌بینی و درباره‌ی برنامه‌ریزی مسیرها و خط‌های فروش تصمیم‌گیری کنند. ارائه‌ی اطلاعات شفاف‌تر در سپیدار یک‌طرفه نیست؛ به‌گونه‌ای که ویزیتورها می‌توانند با بهره‌گیری از اپلیکیشن موبایل، کاتالوگ محصولات موجود را به مشتریان نمایش دهند.

یکی از قابلیت‌های جالب‌ سپیدار که می‌تواند به افزایش بهره‌وری ویزیتورها درکنار کاهش هزینه‌های شرکت منجر شود، امکان ثبت سفارش به‌صورت آنلاین درکنار روش سنتی یا آفلاین است. در این صورت، به مراجعه‌ی حضوری ویزیتور به محل کاربر نیازی نیست؛ البته مدیران فروش می‌توانند دلیل انجام سفارش آنلاین مشتری را به‌صورت سیستمی از ویزیتور مدنظر جویا شوند. امکان تبادل آنی اطلاعات در سیستم سپیدار این امکان را دراختیار مدیران فروش قرار می‌دهد تا اطلاعات سفارش را به‌صورت آنلاین دریافت کنند و عملکرد ویزیتور را به‌صورت آنی زیرنظر بگیرند.

نسخه پخش و سفارش‌گیری سپیدار همکاران سیستم

سپیدار این امکان را دراختیار مدیران فروش قرار می‌دهد تا سفارش‌گیری برای کالاهای مشخص و حتی تعداد سفارش‌گیری را برای ویزیتورها به‌ازای کالا محدود کنند. برای مثال، مدیرفروش می‌تواند سفارش‌گیری برای کالاهای مشخصی را برای ویزیتورهای معین فعال و درصورت نیاز به محدودکردن سفارش یک کالا، امکان سفارش‌گیری را تا یک عدد مشخص تعیین کند.

ویژگی‌های برشمرده برای سیستم پخش و توزیع سپیدار را باید شاخص‌ترین قابلیت این نسخه از نرم‌افزار خواند؛ اما باید به این نکته توجه کنیم که وجود این قابلیت‌ها و کاربردی‌بودن آن در گرو این است که سایر حلقه‌های موردنیاز در سیستم حضور داشته باشند. در سیستم پخش و توزیع، وجود بخش‌هایی برای مدیریت انبار یا همان انبارداری، حسابداری به‌منظور تجمیع و محاسبه‌ی تمام آمار و ارقام مربوط به سفارش‌ها و فروش، سیستم حقوق و دستمزد برای رسیدگی به امور نیروی انسانی، دارایی ثابت برای ثبت اطلاعات مربوط به دارایی‌های شرکت نظیر خودروها چون کامیون‌ها و محاسبه‌ی استهلاک و سیستم دریافت و پرداخت، بسته‌ی یکپارچه و متمرکز را دراختیار کسب‌وکارهای فعال در حوزه‌ی پخش و توزیع قرار می‌دهد. سپیدار علاوه‌بر نسخه‌ی پخش و سفارش‌گیری، نسخه‌های حسابداری بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری را نیز شامل می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به نرم‌افزار پخش و سفارش‌گیری سپیدار همکاران سیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..