تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو A12s با نمایشگر ۶٫۲ اینچ و دوربین دوگانه رونمایی شد

اوپو چند ماه پیش گوشی جدید A12 را برای علاقه‌مندان به گوشی‌های اقتصادی معرفی کرد تا حضوری پررنگ‌تر در این بازار مهم داشته باشد. درحالی‌که اوپو خودش را برای رونمایی فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات آماده می‌کند، ساعاتی پیش معرفی گوشی جدید این شرکت، یعنی ای ۱۲ اس (Oppo A12s) را شاهد بودیم. A12s را نمی‌توانیم گوشی کاملا جدیدی به‌حساب بیاوریم و درحقیقت، همان A12 با طراحی متفاوت است. بدین‌ترتیب در این گوشی نیز از تراشه‌ی هلیو P35 مدیاتک (MT6765) استفاده شده است.

تراشه‌ی هلیو پی ۳۵ مدیاتک از پردازنده‌ای مرکزی (CPU) با هسته‌های کورتکس A53 آرم استفاده می‌کند و حداکثر سرعت کلاک ۲٫۳ گیگاهرتز می‌تواند دست‌ یابد. پردازنده‌ی مرکزیِ تراشه‌ی یادشده مجموعا از هشت هسته استفاده می‌کند و پردازنده‌ای ۶۴ بیتی به‌حساب می‌آید. مدیاتک از پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) تراشه‌ی خود با نام IMG PowerVR GE8320 یاد می‌کند؛ پردازنده‌ای که به حداکثر سرعت کلاک ۶۸۰ مگاهرتز دست می‌یابد و امکان فیلم‌برداری 1080p را با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه فراهم می‌کند. 

پنل جلو نمایشگر اوپو ای 12 اس / Oppo A12s

اوپو A12s سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی دارد و درصورت نیاز به حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر، کاربر می‌تواند از کارت حافظه‌ SD با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت استفاده کند. گوشی اوپو A12s به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری ColorOS 6.1 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۹ پای عرضه می‌شود که اتفاقی عجیب به‌نظر می‌رسد. در این گوشی، از صفحه‌نمایشی ۶٫۲ اینچ از نوع LCD با وضوح ۱،۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده شده است.

در بخش بالایی صفحه‌نمایش بریدگی قطره‌ای‌‌شکلی برای میزبانی از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. اوپو می‌گوید این دوربین از قابلیت AI Beauty پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌تواند با اتکا بر هوش مصنوعی کیفیت نهایی عکس را بهبود بخشد.

در پنل پشتی اوپو A12s حسگر اثرانگشت دایره‌ای‌شکل قرار گرفته است تا ازطریق آن روند احراز هویت کاربر انجام شود. همچنین، اوپو A12s در پنل پشتی خود میزبان مجموعه‌دوربین دوگانه است: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم f/2.2 و فناوری فوکوس خودکار و دوربین دوم دو مگاپیکسلی عمق‌سنج با دیافراگم f/2.4 برای ثبت جلوه‌ی بوکه روی تصاویر.

نیم رخ گوشی اوپو ای 12 اس / Oppo A12s از چپ و راست

باتری ۴،۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه درگاه میکرو USB، وای‌فای، GPS، قابلیت تشخیص چهره، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و رادیو FM از دیگر ویژگی‌های گوشی اقتصادی A12s اوپو به‌حساب می‌آید. طبق اعلام رسمی، ابعاد این گوشیِ ۱۶۵ گرمی ۱۵۵٫۹ در ۷۵٫۵ در ۸٫۳ میلی‌متر است. اوپو می‌خواهد گوشی جدید خود را در رنگ‌های آبی کم‌رنگ و نقره‌ای کم‌رنگ دردسترس قرار دهد. ناگفته نماند قیمت گوشی موبایل اوپو A12s حدودا ۱۲۹ دلار است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی اقتصادی A12s اوپو چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو A12s با نمایشگر ۶٫۲ اینچ و دوربین دوگانه رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..