تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاوران املاک متخلف کرمانشاه بدون اغماض پلمب می‌شود؛ تمام معاملات باید در سامانه ثبت شود

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه : بهمن مرادی‌فراظهار داشت:  با توجه به روند افزایش غیرمتعارف نرخ اجاره‌بها در برخی مناطق دادگستری استان و دستگاه قضایی به موضوع اجاره‌بها ورود جدی پیدا کرده‌اند.

وی عنوان کرد: براساس مصوبه، اجاره و رهن در کلانشهر کرمانشاه نباید بیش از ۲۰ درصد افزایش یابد و در سایر شهرها حداکثر ۱۵ درصد است.

مرادی‌فر گفت: تمام موجرین مکلف هستند در تمدید اجاره قراردادهای خود این موضوع را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت به تمام محاکم و شورای حل اختلاف اعلام شده که از صدور حکم تخلیه خودداری کنند مگر اینکه مستأجری حاضر به پرداخت مبلغ قانونی نیز نباشد.

وی افزود: تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه مشاوران املاک مکلف هستند به این موضوع نظارت داشته باشند و بنگاه‌های متخلف را پلمب کنند و این پیام به عنوان ابلاغ رسمی به تمام معاملات ملکی در سطح استان خواهد بود.

مرادی‌فر عنوان کرد: تمام معاملات باید در سامانه املاک و مستغلات با کد رهگیری ثبت شود و وزارت راه و شهرسازی تکلیف به رصد دارد و در استان کارشناسان هر روز در بازدیدها قراردادها را مورد بازبینی قرار می‌دهند.

وی گفت: دستگاه قضایی در این چارچوب که برای حفظ حقوق موجران و مستأجران است حمایت جدی به عمل می‌آورد که این مصوبه به خوبی اجرا شود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاوران املاک متخلف کرمانشاه بدون اغماض پلمب می‌شود؛ تمام معاملات باید در سامانه ثبت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..