تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی به تعزیرات حکومتی گیلان ارسال شد

به گزارش خبرآنلاین از رشت : محمد درویش‌کردار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید طرح نظارت بر بازار اظهار داشت: این طرح در مدت زمان ۱۵ روز اجرا شد و در این مدت بیش از ۱۲ هزار و ۲۱۴ واحد اقتصادی اعم از انبار، سردخانه، واحدهای عمده فروشی، خرده‌فروشی و خدماتی در استان مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به اهداف اجرای طرح مذکور خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی از ۲۷ خرداد ماه الی ۱۲ تیرماه با هدف برخورد با تخلفات سودجویان در عرصه‌های اقتصادی اجرا شده و اقدامات نظارتی خود را در تشدید کردیم.

درویش‌کردار با بیان اینکه در بررسی از واحدهای اقتصادی مذکور حدود ۷۳۸ تخلف در قالب ۶۶۹ پرونده به ارزش ۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۲۸۹ ریال به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد افزود: حدود ۷ هزار و ۹۷۰ بازرسی معادل ۶۵ درصد بازرسی‌ها در طرح مذکور توسط بازرسان سازمان صمت گیلان انجام شد.

وی با اشاره به انجام ۳۵ درصد بازرسی‌های طرح تشدید نظارت بر بازار توسط بازرسان اصناف ابراز داشت: در مدتی که این طرح در استان گیلان اجرا شد بیش از ۲۹۸ گزارش و شکایات مردمی به واحد ستاد خبری و مشارکت مردمی سازمان صمت گیلان ارسال شد و ما نیز پیگیری این شکایت را در دستور کار قرار دادیم که بسیار موثر بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: پس از پیگیری گزارشات و شکایات مردمی در حوزه واحدهای اقتصادی برای حدود ۱۷۹ واحد متخلف پرونده تخلف تشکیل شد و مابقی گزارشات مردمی همچنان در حال پیگیری است که بعضی متخلف و مابقی غیرمتخلف بودند.

درویش‌کردار ابراز داشت: سازمان صنعت گیلان ضمن هم‌افزایی و بهره‌گیری از توان بازرسی سایر دستگاه‌های اجرایی در این ایام توانست ۲۱۱ گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط برگزار کند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان افزود: در راستای انجام رسالت خود از ظرفیت نهادهای عمومی غیر دولتی مانند انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل استاندارد نیز استفاده می‌کنیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی به تعزیرات حکومتی گیلان ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..