تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلتنگی کاربران در فراق آستان امام هشتم (ع)

پرچم گنبد امام رضا(ع) سیابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فردا ۲۳ ذی‌القعده، به روایتی روز شهادت امام رضا (ع) بوده و روز زیارت مخصوص آن امام محسوب می‌شود. به همین مناسبت امروز پرچم سیاه بر فراز گنبد نورانی امام هشتم شیعیان نصب شد.

بیشتر بخوانید

گفتنی است؛ هرساله در آستانه این روز مراسم‌های گوناگونی در حرم رضوی برگزار شده و سیل عظیمی از زائران و عاشقان حضرت(ع)، خود را برای زیارت به مشهدالرضا می‌رساندند که متاسفانه امسال با شیوع کرونا و محدودیت‌ها، خیلی‌ها از این زیارت باز ماندند. کاربران توئیتر در آستانه زیارت مخصوص حضرت رضا (ع) پست‌هایی را از سر دلتنگی و دوری در صفحات خود منتشر کردند که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده می‌کنید:

پرچم گنبد امام رضا(ع) سیا

پرچم گنبد امام رضا(ع) سیا

پرچم گنبد امام رضا(ع) سیا

پرچم گنبد امام رضا(ع) سیا

پرچم گنبد امام رضا(ع) سیا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلتنگی کاربران در فراق آستان امام هشتم (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..