تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل منطقه آزاد ماکو: معدن‌کاران باید از ماشین‌آلات روز دنیا استفاده کنند

محمدرضا عبدالرحیمی روز سه‌شنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات فعالان حوزه معدن منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: استفاده از روش‌های سنتی در استخراج و فرآوری معدن امروز بازده اقتصادی مطلوبی نداشته و نیاز است فعالیت‌های معدنی به صورت علمی و صنعتی پیگیری شود تا کمترین آسیب به عرصه‌های ملی و طبیعی وارد شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اعمال قانون اصل مهمی برای تمام امور به‌شمار می‌رود افزود: رفع موانع و مشکلات معدن‌کاران در سایه قانون و رفع بروکراسی‌های زائد امکان‌پذیر است و در این خصوص سازمان منطقه آزاد ماکو تمام تلاش خود را در این زمینه اعمال خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به مشکلات معدن‌کاران در زمینه ورود ماشین‌آلات سنگین معدنی اضافه کرد: طی پیگیری‌هایی که از مراجع ذی

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل منطقه آزاد ماکو: معدن‌کاران باید از ماشین‌آلات روز دنیا استفاده کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..