تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی بیل گیتس از احتمال عرضه ناعادلانه واکسن ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی از بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، در فضای مجازی منتشر شده که وی در آن درباره احتمال توزیع نامناسب واکسن ویروس کرونا پس از ساخت، حرف می‌زند و اعلام می‌کند که ممکن است این واکسن ابتدا بین افراد پولدار توزیع شود و به این ترتیب این ویروس می‌تواند خطرناک‌تر از قبل شود. ویدئو منتشر شده از بیل گیتس به سخنرانی آنلاین وی در کنفرانس بین المللی مجمع ایدز مربوط می‌شود و وی اعتقاد دارد که کلیه واکسن‎‌ها در جهان باید بدون توجه به وضعیت مالی افراد در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

بیل گیتس درباره واکسن ویروس کرونا گفت: در صورتی که دولت‌ها اجازه دهند واکسن ویروس کرونا به جای عرضه در بین مردم، بین شرکت‌های داروسازی توزیع شود و آن‌ها واکسن را به بالاترین پیشنهادهای قیمت به فروش برسانند، شاهد پیشرفت کرونا و کشنده‌تر شدن این ویروس خواهیم بود. گیتس همچنین اعلام کرد که مسئولیت توزیع صحیح واکسن ویروس کرونا در جهان بر عهده رهبران هر کشور است و آن‌ها باید با اتخاذ تصمیم درست هر چه سریع‌تر نسبت به نابودی ویروس کرونا از طریق عرضه صحیح واکسن آن، اقدام کنند.

نگرانی بیل گیتس درباره عرضه ناعادلانه واکسن ویروس کرونا

 ترس اصلی سازمان بهداشت جهانی

براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر حدود ۲۱ واکسن در وضعیت آزمایش نهایی قرار دارند و در صورتی که کرونا بیش از این پیشرفت نداشته باشد، می‌توان واکسن‌ها را به تولید انبوه رساند. اما ترس اصلی سازمان بهداشت جهانی نیز به وجود آمدن تفاوت بین ثروتمندان و افراد فقیر در تهیه این واکسن است.

بیشتر بخوانید

یکی از دانشمندان نیز در این باره اعلام کرده است که واکسن ویروس کرونا در حال حاضر به یکی از توسعه یافته‌ترین واکسن‌ها تبدیل شده است و می‌توان به عرضه نهایی آن در آینده‌ای نزدیک امیدوار بود. در ادامه ویدئو منتشر شده از سخنرانی بیل گیتس را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی بیل گیتس از احتمال عرضه ناعادلانه واکسن ویروس کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..