تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان استقبال از کانن EOS R5 و R6 فراتر از حد انتظارات بوده است

شعبه‌ی ژاپنی وب‌سایت کانن به‌تازگی بیانیه‌ای جدید روی خروجی خود قرار داده است که احتمالا بسیاری از کاربران انتظار دیدن آن را داشتند: میزان پیش‌خرید دوربین‌های EOS R5 و EOS R6 به‌همراه چندین لوازم جانبی «فراتر از حد انتظارات» بوده است. این یعنی کسانی که برای تهیه‌ی دوربین‌های جدید اقدام کرده‌اند، احتمالا محصولات خود را با تأخیر دریافت خواهند کرد. بیانیه‌ی جدید کانن که درواقع به‌منظور عذرخواهی از خریداران جدید منتشر شده، تنها یک روز پس از معرفی دوربین‌های جدید دردسترس قرار گرفت. 

در بیانیه‌ی جدید کانن که نسخه‌ی اصلی آن را به‌زبان ژاپنی می‌توانید در این‌جا مشاهده کنید، می‌خوانیم:

اطلاعاتی درباره‌ی وضعیت تأمین محصول

ما سفارشاتی را برای محصولاتی شامل دوربین EOS R5، دوربین EOS R6، گریپ باتری BG-R10، اکستندر RF1.4x و اکستندر RF2x دریافت کرده‌ایم که همگی روز ۹ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۹ تیر ۱۳۹۹) معرفی شدند. میزان این سفارشات فراتر از حد انتظارات بوده و همین موضوع باعث می‌شود عرضه‌ی محصولات به مردم کمی طول بکشد. ما می‌خواهیم به‌خاطر تمامی سفارش‌هایی که دریافت‌ کرده‌ایم از شما تشکر کنیم. همچنین درصورتی‌که منتظر ماندن برای عرضه‌ی محصولات باعث ناراحتی‌تان شده است از شما عذر می‌خواهیم. پیشاپیش از اینکه این موضوع را درک می‌کنید از شما صمیمانه متشکریم.

تأخیر در عرضه‌ی محصولات جدید کانن به‌هیچ‌وجه اتفاقی دور از انتظار نبود و کارشناسان زیادی آن را پیش‌بینی کرده بودند. فراموش نکنید EOS R6 و به‌خصوص EOS R5 هیجان‌انگیزترین دوربین‌هایی به‌شمار می‌آیند که کانن طی چند سال اخیر معرفی کرده است. EOS R5 تمرکزی بسیار ویژه روی مبحث فیلم‌برداری دارد و از پس ضبط ویدئوهای 8K RAW برمی‌آید. از مدت‌ها قبل اعلام شده بود که روند توسعه‌ی EOS R5 آغاز شده است؛ تا اینکه پس از انتشار گزارش‌های متعدد، کانن رسما از این دوربین پرده‌برداری کرد. 

مقاله‌های مرتبط:

دنیاگیری ویروس کرونا روی تمامی صنایع اثر گذاشته و صنعت عکاسی نیز از این اتفاق متأثر شده است. این بیماری مرگبار بسیاری از خطوط تولید و زنجیره‌های تأمین را به‌تعطیلی کشاند و احتمالا همین موضوع روی تأمین قطعات لازم برای ساخت دوربین‌های جدید کانن هم به‌شکل محسوسی اثر گذاشته است. روند بازگشت به‌شرایط عادی همچنان درحال انجام است و قطعا هرچه زمان بگذرد سرعت تولید بالاتر خواهد رفت. 

براساس اطلاعات رسمی، دوربین کانن EOS R5 از پس فیلم‌برداری 8K RAW با نرخ ۳۰fps بدون کراپ و محدودیت فوکوس برمی‌آید که اتفاقی بسیار خوب است. بااین‌حال همین موضوع باعث داغ شدن بیش از حد محصول می‌شود.

پرچم‌دار جدید کانن از حسگر ۴۵ مگاپیکسلی CMOS و پردازنده‌ی Digic X استفاده می‌کند و انواع حالت عکسبرداری و فیلم‌برداری را ارائه می‌دهد تا دست کاربر باز باشد. دوربین EOS R5 مجهز به منظره‌یاب الکترونیکی OLED با ۵٫۷۶ میلیون نقطه است و نرخ نوسازی (رفرش ریت) آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. کانن درکنار EOS R5 و EOS R6، دو اکستندر و البته چهار لنز جدید برای دوربین‌های بدون آینه خود رونمایی کرد. قیمت دوربین کانن EOS R5 برابربا ۳٬۹۰۰ دلار است. کیت ویژه‌ی دوربین ضمن بدنه شامل لنز RF 24-105mm f/4L IS USM است و ۵٬۰۰۰ دلار قیمت دارد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان استقبال از کانن EOS R5 و R6 فراتر از حد انتظارات بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..