تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم‌کست: آشنایی بیشتر با مارکتینگ آتومیشن از سگمنتینو

شناخت نیاز کاربران و تعامل مؤثر با مخاطبان، کلید موفقیت هر کسب‌و‌کار است. مجموعه‌هایی که توانسته‌اند به خوبی نیاز کاربر را شناسایی کنند، سرویس‌های بهینه و مناسب‌تری ارائه داده‌اند که در طول زمان تبدیل به نمونه‌های موفق در دنیا شده است. یکی از چالش‌های همیشگی کسب‌وکار‌های آنلاین را می‌توان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی دانست. از برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی هر کمپین، هماهنگی‌های تیم مارکتینگ و تیم فنی برای ارائه اطلاعات کاربران و از طرفی اطمینان از اجرای صحیح کمپین‌ها و در آخر و مهم ترین بخش، تحلیل دقیق کمپین‌ها برای کسب‌وکارها موارد چالش برانگیز مهم در تیم‌های بازاریابی به حساب می‌آید.

امروزه ابزارهای زیادی از جمله مارکتینگ آتومیشن‌ها، برای کمک به این کسب‌وکارها وجود دارد. مارکتینگ اتومیشن‌ها ابزارهایی هستند که به‌طور کلی فرایند‌ها را در بازاریابی به‌صورت خودکار انجام می‌دهند. استارتاپ سگمنتینو با هدف تلفیق تکنولوژی و مارکتینگ سرویس‌هایی بر پایه هوش مصنوعی پیاده‌سازی کرده است که می‌تواند در زمینه مارکتینگ کمک به‌سزایی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با سگمنتینو از وب‌سایت این استارتاپ می‌توانید استفاده کنید.

تماشا در آپارات

شما تا چه میزان با ابزار‌های مارکتینگ آتومیشن آشنایی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم‌کست: آشنایی بیشتر با مارکتینگ آتومیشن از سگمنتینو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..