تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ احتمالی عرضه Realme 6i در هندوستان مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی هوشمند Realme 6i که شایعه شده بود در هفته جاری به هندوستان می‌رسد، احتمالا چهاردهمین روز ماه جولای در این کشور رونمایی می‌شود. یکی از خبرگزاری‌های فناوری این خبر را منتشر کرده و ادعا می‌کند دستگاه مذکور برای معرفی در کنار C11 برنامه‌ریزی شده است.

هنوز قیمت دقیق Realme 6i در هندوستان نامشخص است، اما منبع مذکور ادعا می‌کند که احتمالا برای خرید این دستگاه نیازی نیست بیشتر از ۱۵۰۰۰ روپیه (۲۰۰ دلار/ ۱۷۵ یورو) هزینه کنید. این برای ما یک مسئله شگفت‌انگیز نیست، زیرا قیمت Realme 6 در هندوستان از ۱۴۹۹۹ روپیه شروع می‌شود و مطمئنا نسخه 6i دارای قیمت پایین‌تری نسبت به آن خواهد بود.

در ادامه تصویر منتشر شده در سایت فناوری مذکور که برای اولین بار خبر عرضه Realme 6i در هندوستان را منتشر کرده بود، مشاهده می‌کنید:

.

تائید یا تکذیب خبر عرضه Realme 6i در هندوستان

هنوز شرکت ریلمی خبری درباره عرضه 6i در هندوستان منتشر نکرده و احتمال دارد اصلا ۱۴ جولای زمان عرضه دستگاه مذکور در این کشور نباشد. البته هنوز ریلمی این خبر را تکذیب نکرده است، پس می‌توان امیدوار بود این دستگاه به زودی به هند برسد.

در گذشته یک شایعه دیگر درباره این دستگاه منتشر شده بود که ادعا می‌کرد Realme 6i که قرار است به هندوستان برسد، 6i اصلی نیست بلکه یک مدل بازسازی شده از 6s است که در ماه مه رونمایی شده بود. این گوشی هوشمند از تراشه Helio G90T SoC استفاده می‌کند، نمایشگر ۹۰ هرتزی ۶.۵ اینچی FullHD + دارد و یک دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده‌ است. به احتمال زیاد هندوستان بازار بسیار خوبی برای عرضه محصول آینده ریلمی است و این شرکت می‌تواند تعداد زیادی از Realme 6i را در آن به فروش برساند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ احتمالی عرضه Realme 6i در هندوستان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..