تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکسل 4a گوگل در تصویری رسمی رؤیت شد

افشای اطلاعات محصولات گوگل پیش از رونمایی رسمی اتفاقی جدید نیست و طی سال‌های گذشته این موضوع را بارها و بارها دیده‌ایم. سال گذشته پیش از معرفی گوشی پیکسل ۴، تقریبا همه‌چیز را درمورد آن می‌دانستیم و عملا جزئیات ندانسته‌ای وجود نداشت. از ماه‌ها پیش در شایعه‌های مختلفی اعلام شده است که اهالی مانتین‌ویو قصد دارند مدل جدید گوشی پیکسل 3a را که به‌موفقیت بسیار خوبی در بازار دست پیدا کرده بود، با نام پیکسل 4a رونمایی کند.

درحالی که تاکنون شایعه‌های بسیار زیادی درمورد پیکسل ۴ ای (Google Pixel 4a) شنیده بودیم، اخیرا تصویری در وب‌سایت رسمی این شرکت رؤیت شده است که بر تمامی شایعه‌ها درمورد طراحی ظاهری گوشی مهر تأیید می‌زند. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد گوگل به‌شکل تصادفی تصویری از گوشی پیکسل 4a را روی شعبه‌ی کانادایی فروشگاه خود آپلود کرده است. اشتباه نکنید؛ خبری از صفحه‌ی رسمی گوشی نیست. ظاهرا فردی که وظیفه‌ی آپلود تصاویر را در صفحه‌ی اسپیکر هوشمند Nest Wifi برعهده داشته، به‌اشتباه تصویر گوشی پیکسل 4a را در آن‌جا آپلود کرده است. در بخش کناریِ تصویر متن «Nest Wifi» دیده می‌شود، اما خبری از این محصول نیست. 

طی ماه‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات بسیار زیادی درمورد گوشی پیکسل 4a بوده‌ایم؛ حتی مدتی پیش رسانه‌ای کوبایی بررسی دوربین گوشی را به‌صورت عمومی منتشر کرد. البته این بار موضوع فرق می‌کند؛ رندرِ به‌نمایش‌درآمده به‌صورت مستقیم توسط خود گوگل منتشر شده است و این یعنی می‌توانیم به‌طور کامل به جزئیاتی که در آن دیده می‌شود اطیمنان کنیم. انتشار این رندر به‌صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد پیکسل 4a را سرانجام در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند. تاکنون بارها تاریخ معرفی گوشی به‌تأخیر افتاده است. 

تصویر پیکسل 4a گوگل در سایت گوگل صفحه اسپیکر Nest Wifi

در نظر داشته باشید که صفحه‌نمایش گوشی پیکسل 4a در تصویر فاش‌شده تاریخ ۱۲ مه (۲۳ اردیبهشت) را نشان می‌دهد. موضوعی که نشان می‌دهد گوگل در ابتدا قصد داشته گوشی میان‌رده‌ی جدید خود را در جریان برگزاری کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان رونمایی کند. کنفرانسی که دنیاگیری ویروس کرونا آن را به‌تعطیلی کشاند و برنامه‌های گوگل را به‌هم ریخت. این شرکت مدتی بعد، اخباری را که می‌خواست در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان برگزار کند در اختیار رسانه‌ها گذاشت؛ اما هیچ‌وقت خبری از پیکسل 4a نشد. 

مقاله‌های مرتبط:

گوشی پیکسل 4a که در تصویر موردبحث به‌نمایش درآمده است، رنگ مشکی مات دارد و دکمه‌ی پاور آن به‌رنگ آبی کمرنگ دیده می‌شود. همچنین در پنل جلویی محصول شاهد حفره‌یِ دایره‌ایِ به‌نسبت بزرگی برای میزبانی از دوربین سلفی هستیم که پیش‌تر آن را در رندرهای فاش‌شده دیده بودیم. پس از مدت‌ها به‌نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته حاشیه‌های زیاد اطراف صفحه‌نمایش گوشی‌های سری پیکسل را بردارد.

به‌نظر می‌رسد پیکسل 4a در بخش بالایی خود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد که خبری خوشحال‌کننده است. گفته می‌شود پیکسل 4a ماه گذشته گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده است؛ این یعنی تا رونمایی گوشی موردبحث فاصله‌ی زیادی نداریم. موضوع دیگری که به قریب‌الوقوع بودن معرفی گوشی اشاره می‌کند، توقف تولید گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس‌ال است. 

گوگل احتمالا چند ماه پس از معرفی پیکسل 4a، گوشی پیکسل ۵ را نیز معرفی خواهد کرد. پیکسل ۵ به‌‌عنوان پرچمدار گوگل برای سال ۲۰۲۰ قطعا کار راحتی در بازار نخواهد داشت. هفته‌ی گذشته شماری از کارشناسان به بررسی کد منبع اپلیکیشن موتور جست‌و‌جوی گوگل پرداختند و موفق‌به کشف شواهدی شدند که نشان می‌داد مدل 5G گوشی پیکسل 4a نیز در راه است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد گوگل تمایلی به عرضه‌ی پیکسل ۵ ایکس‌ال ندارد. این اتفاق برای پیکسل 4a نیز قرار است رخ دهد. گفته می‌شود قیمت گوشی گوگل پیکسل 4a درحدود ۴۰۰ دلار است. این گوشی یکی از رقبای آیفون SE جدید اپل خواهد بود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد رندر پیکسل 4a دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکسل 4a گوگل در تصویری رسمی رؤیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..