تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید محصولات بازی‌های سبک بتل رویال از موجو جم شاپ

اگر شما پلیر بازی پابجی موبایل باشید، بسیاری از ایتم‌های این بازی با دلاری به‌نام یوسی قابل خرید است. به‌علت تحریم‌های کشور عزیزمان ایران خرید یوسی پابجی موبایل برای هموطنان عزیز میسر نیست. این مشکل برای بازیکنان تمام بازی‌های موبایل برای هر دو نوع اندروید و iOS وجود دارد تا زمانی‌که با موجو جم شاپ، ارائه دهنده انواع خریدهای درون ‌بازی‌های موبایل آشنا شوید.

در موجوجم شاپ می‌توانید به‌راحتی و با قیمتی بسیار ارزان حتی کمتر از قیمت دلار محصولات درون بازی دلخواه خود را ازطریق سایت یا اپلیکیشن موجو جم شاپ ثبت کنید و در کمتر از ۳۰ دقیقه ایتم مدنظر را دریافت کنید. موجو جم‌ شاپ با دارا بودن تمام مجوزهای لازم صحت و سلامت خرید و اکانت بازی شما را تضمین می‌کند.

فروشگاه موجم شاپ به معرفی  چند بازی پرفروش که این روزهای  در دنیای بازی‌های موبایلی مطرح هستند می پردازد در صورت تمایل به خرید این بازی ها می‌توانید به فروشگاه مراجعه کنید

سبک بتل رویال به پرطرفدارترین سبک در بازی‌های آنلاین موبایلی تبدیل شده است. این سبک که اولین توسط پابجی معرفی شد موجب پیدایش بازی‌های زیادی در این زمینه شد.

این سبک به صورتی است که ابتدا تعدادی بازیکن به وسیله یک هواپیما به یک جزیره متروکه می‌روند و بدون داشتن هیچ وسیله ای، فقط با چتر نجات در این جزیره فرود می آیند.

 پس از آن باید از وسایل و منابع موجود در جزیره استفاده کنند و خودشان را مجهز کنند و با استفاده از این تجهیزات، به مبارزه با یکدیگر بپردازند تا اینکه آخرین بازمانده در جزیره مشخص شود که او برنده بازی می‌شود.

 برای اینکه بازیکنان در یک مکان جزیره مخفی نشوند، منطقه ای به‌نام منطقه امن معرفی شده است که این منطقه  با گذشت زمان کوچک‌تر می‌شود و بازیکنان باید خود را به این منطقه برسانند.

در ادامه پرمخاطب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در ایران را معرفی می‌کنیم تا بتوانید آن هارا دانلود کنید و از این بازی ها لذت ببرید.

بازی پابجی

پابجی اولین‌بار از این سبک استفاده کرد.این بازی پس از انتشار برای کنسول و کامپیوتر ، برای اندروید و آی او اس در سال 2018 منتشر شد.

در این بازی 100 بازیکن به‌صورت تک نفره یا تیم های دونفره یا چهار نفره به جزیره ای می‌روند و با چتر در آنجا فرود می‌آیند و باید از منابع و تجهیزاتی که در جزیره وجود دارند استفاده کنند و خود را مجهز کنند.

 پس از مجهز شدن باید با بقیه بازیکنان یا تیم ها مبارزه کنید و آن‌ها را از بین ببرید. در این بازی باید به خوبی حمله کنید و از خودتان دفاع کنید تا آخرین بازمانده باشید.

پابجی در سال 2018 عنوان بهترین بازی ویدیویی را کسب کرد.

برای خرید اسکین ها و آیتم های پابجی نیازمند یوسی هستید که می‌توانید برای خرید یوسی پابجی به فروشگاه موجو جم شاپ مراجعه کنید و با اطمینان اکانت خود را شارژ کنید.

موجوشاپ

بازی فری فایر

فری فایر به‌علت پیش نیاز کمتر نسبت به بازی‌های بتل رویال موبایلی دیگر و نیز داشتن حجم کمتر در میان بازیکنان ایرانی محبوبیت زیادی را به دست آورده است. این بازی برای اندروید و iOS به‌صورت رسمی منتشر شده است و در سال 2018 عنوان محبوب‌ترین بازی گوگل پلی را از آن خود کرد.

در فری فایر، 50 بازیکن با یک هواپیما به جزیره‌ای سفر می‌کنند و سپس با چتر های نجات خود در جزیره فرود می آیند. بازیکنان به‌صورت مودهای تک نفره، دو نفره یا چهار نفره می‌توانند بازی را شروع کنند. پس از فرود آمدن، باید وسایل و تجهیزات را جمع آوری کنند که شامل اسلحه، کلاه، جلیقه، جعبه کمک های اولیه و سایر مهمات است. در این میان با یکدیگر نیز مواجه می‌شوند و باید رقیبان را نابود کنند و آخرین بازماندگان جزیره باشند. این بازی با داشتن مود های مختلف دارای تنوع زیادی نیز است.

در فری فایر، هر کاراکتر قدرت ویژه‌ای دارد که با ارتقا آن‌ها، این قدرت ها بهبود می یابد و به شما در بازی کمک می‌کند. در فری فایر، جم بسیار مهم است و با استفاده از آن می‌توانید آیتم های زیادی و الیت پس بازی را خریداری کنید. برای خرید جم فری فایر به سایت موجو جم شاپ مراجعه کنید تا در کمترین زمان اکانت خود را شارژ کنید.

موجوشاپ

بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی در سال 2019 برای موبایل منتشر شد. مدت کوتاهی از انتشار بازی گذشته بود که با دانلود حدود 20 میلیون بار، با استقبال خوبی مواجه شد.

کالاف دیوتی حالت ها و مود های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها نیز بتل رویال است که 100 بازیکن در یک منطقه با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا آخرین بازیکن در میان آن‌ها مشخص شود.

کالاف دیوتی موبایل به‌علت داشتن گرافیک مناسب و صداگذاری های عالی در میان گیمر های موبایلی محبوبیت زیادی دارد.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به سایت موجو جم شاپ مراجعه کنید و با اطمینان اکانت خود را شارژ کنید.

با مراجعه به سایت موجو جم شاپ و عضویت در کانال‌های اختصاصی هر یک از بازی‌های فوق علاوه بر با خبر شدن از اخبار و آموزش‌های بازی‌ها می‌توانید در بزرگ‌ترین لیگ‌هایی که در ایران و به حمایت موجو جم شاپ با جوایز بسیار ارزنده برگزار می‌گردد شرکت کنید.

شرکت در این مسابقات کاملا رایگان بوده، پس همین الان به سایت موجو جم شاپ مراجعه کنید و بعد از ورود به بخش بازی مورد علاقه خود برای لیگ‌ها و مسابقات بعدی موجو جم شاپ آماده شوید.

امیدواریم این مقاله گره بزرگ همیشگی خرید در بازی‌های موبایل را برای همه عزیزان بگشاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید محصولات بازی‌های سبک بتل رویال از موجو جم شاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..